יעדים שתמיד תוכלו לטוס אליהם מהארץ בזול ולהגיע אליהם במהירות



טיסה מסביב לעולם זה לא דבר שאפשר לעשות בחופשה סטנדרטית. למעשה, רק לעיתים רחוקות ניתן לצאת לטיול ולטיסה בצד השני של העולם. מה שהישראלים באמת אוהבים זה יעדים קרובים, שמתאימים גם לחופשות מזדמנות במיוחד – זולות. גם אם אין לכם הרבה זמן לתכנונים, גם אם אין לכם המון כסף לבזבוזים, נכיר לכם כמה יעדים ממש שווים ומומלצים. תוכלו להגיע לשם מהר ובזול, לחזור עמוסי חוויות וגם עם לא מעט שקיות שופינג.

 

כרתים – שעתיים ואתם שם

רציתם יעד קרוב? קיבלתם: כרתים. רציתם טיסות בזיל הזול? קיבלתם: טיסות זולות לכרתים במחירים ממש משתלמים. אבל זה לא רק טיסות זולות לכרתים. זה גם המרחק שהוא ממש קרוב. כמה קרוב? רק עליתם על המטוס, רק העברתם את הסלולרי למצב טיסה וכבר הקברניט מודיע בכריזה שצריך להתכונן לנחיתה. לא יותר משעתיים ואתם לא כאן, אלא שם. זהו מקום אידיאלי לנופש מקסים, עם הרבה מים וים ושמש חמימה. ויש שם כמובן את הטברנות המפורסמות, את מטעי הזיתים היפהפיים. יש שם נופים של הרים ופינוקים שיכולים להשאיר אתכם במלון בלי לצאת לרגע החוצה. רוצים יותר? פשוט שכרו רכב וצאו למרחבים. הכל שם קרוב והכל שם מקסים.

בודפשט – ארבע שעות ואתם שם

אם טיסות זולות לכרתים נראות לכם יותר מדי קרובות, נציע לכם חופשה טיפ טיפה יותר מרוחקת. העיר בודפשט היפה על שני חלקיה, תמיד עושה טוב העל הלב. אפילו שיטוט על הגשר המחבר בין בודה ולבין פשט הופך לחוויה מיוחדת. ויש עוד כל אך הרבה מה לראות, החל ממצודות, דרך מוזיאונים וכלה בפארקים, שיט, קונצרטים ותרבות. אבל אם חשבתם לרגע שהטיסה תהיה באמת ארוכה, נוכל להסיר כל חשש. אמנם זו לא טיסה של שעתיים אבל בתוך ארבע שעות אתם בעולם אחר. אירופה הקלאסית מצד אחד אבל גם הזולה, מהצד השני.

רודוס – שעה וחצי ואתם שם

מתחשק לכם חופשה על אי, קרוב בצורה כמעט שלא תיאומן? אם הייתם כבר בכרתים נסו הפעם את רודוס. לא ארבע שעות וגם לא שעתיים. בתוך שעה וחצי אתם כבר יכולים להיות שם, באי יוצא מן הכלל. רוצים אטרקציות וספורט ימי? יש כאן בשפע. רוצים שיט בקייקים או ביאכטות? ברודות תמצאו מכל טוב. רוצים טיולי הליכה או מנוחה בטברנות שיעשו לכם נעים בלב וגם בבטן? ברודוס יש גם את זה, ויש גם שנורקלינג ועוד הרבה יותר. שווה לבקר בשווקים ופשוט ליהנות תחושת החופש המשכרת. וזה קרוב, כבר אמרנו?

פראג – ארבע שעות ואתם שם

לדעתנו, פראג היא אחת הפנינים השוות ביותר של אירופה. עוד לא הייתם במצודה של פראג? בתוך ארבע שעות אתם יכולים להגיע אל העיר שבה שוכנת אחת הטירות העתיקות ביבשת אירופה. בעיר, אל תפספסו את גשר קארל היוצא מן הכלל, שהוא יצירה ארכיטקטונית מרהיבה שמושכת קהל רב. בלו במסעדות הטובות (והזולות), תגיעו למוזיאונים השווים, לחנויות מסבירות הפנים ולכל יתר האטרקציות של העיר. לא תצאו משם ביוקר אלא עם המון חוויות.

סופיה – שלוש שעות ואתם שם

יותר קרוב מאשר נסיעה לאילת ואתם מגיעים לבירה של בולגריה – סופיה המקסימה. זו העיר שבה תפגשו הד ברור לשלטון הסובייטי הקר אך גם לחום האנושי של ארצות הבלקן. מזג האוויר בקיץ פשוט משגע אבל בחורף, האווירה משתנה והשלג מהוה אטרקציה לא פחות שווה. בסמוך, תוכלו גם להגיע להר רילה ולאתרי הסקי המוזלים והטובים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה