סובלים מפיברומיאלגיה, כיצד האירידיולוגיה יכולה לעזור



אם הגעתם למאמר זה, אין צורך להסביר לכם מהי פיברומיאלגיה אך במאמר זה ננסה להסביר לכם מדוע כדאי להיעזר באירידיולוגיה כדי להקל על סבלכם מהפיברומיאלגיה. אירידיולוגיה היא שיטת אבחון אלטרנטיבית באמצעותה, כך סוברת השיטה האלטרנטיבית, ניתן לקבוע את מצבו הבריאותי של אדם לרבות הנטיות הגנטיות שלו וזאת באמצעות התבוננות בקשתית העין, תוך דגש על הצבע התבנית ותכונות נוספות של הקשתית. שיטה זו, פותחה על ידי רופא הונגרי בשם ד"ר ואן פאצקלי בסוף המאה ה- 19, לאחר שגילה נקודה שחורה בקשתית העין של ינשוף בעל כנף שבורה ותוך טיפול בו והחלמת הכנף, הבחין הד"ר כי נקודה זו הוקפה בשוליים לבנים ושכבה דקה לבנה.

 

לא על הרפואה הקונבנציונאלית לבדה

שנים רבות התעקשו רבים לסמוך על הרפואה הקונבנציונאלית בלבד ונמנעו מטיפולים מגוונים אשר כללו בין היתר את הרפואה הסינית, טיפול בפיברומיאלגיה וכיוצא בזאת. אין ספק כי הרפואה הקונבנציונאלית אשר מבוססת על מדע ומחקים היא רפואה שקל לסמוך עליה, אך האם גם במקרים בהם הרפואה הקונבנציונאלית לא מצליחה לפתור בעיה בריאותית נכון להתעלם מיתר שיטות הרפואה? לא בטוח.

ישנם לא מעט מחלות ו/או הפרעות אשר גורמים לאדם לסבל בלתי יתואר אשר משבש את שגרת יומו לעיתים אף משבית אותה. למחלות רבות אין תשובה מבחינת הרפואה הקונבנציונאלית, אך מנגד ישנן שיטות רבות אשר בהחלט מאפשרות אם לא פתרון מלא אזי הקלה משמעות וכך גם שיטת האירידיולוגיה בכל הקשור אל פיברומיאלגיה.

אחת הבעיות היותר מורכבות בכל הקשור לפיברומיאלגיה היא היכולת לאבחן את המחלה ולהעניק בזמן את הטיפול הנדרש בהתאם, ככל שהאבחון של התופעה מתבצע באופן מהיר יותר, כך הסיכוי לשפר את המצב הגופני עולה בהתאם ולהיפך, ככל שתיווצר התמהמהות באבחון הבעיה, כך הפתרון עתיד להיות מורכב יותר.

באמצעות האירידיולוגיה ניתן לערוך אבחון מוקדם של הפיברומיאלגיה ניתן לאבחן את העבר והווה לרבות תהליכים עתידיים בבדיקה אחת, ניתן לזהות את מקור הבעיה ולא רק את הסימפטומים שלה, זהו כלי המאפשר אבחון ברמה המקצועית ומאפשר חדירה למצב הגופני והנפשי גם יחד של המטופל. שימו לב כי בגלגל העין ישנו מידע רב שלא ניתן לגלותו בבדיקות מעבדה רגילות ובין היתר זיהוי של הצטברות רעלים, תרופות וחומרים מעוררי מחלות ברקמת הגוף.

לסיכום: על מנת להגיע למצב בו ניכר שיפור בקרב חולי הפיברומיאלגיה, נכון להסתייע בשיטת האירידיולוגיה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה