הפיגוע בעפרה: נלחמים על חיי התינוק. המשפחה מבקשת להתפלל



מביה"ח שערי צדק נמסר על הידרדרות במצבו של התינוק שיולד אמש בעקבות פציעתה הקשה של אמו בפיגוע. במקביל נרשם שיפור במצבה של האם, אך היא טרם יצאה מכלל סכנה. כוחות צה"ל ממשיכים לפעול כדי ללכוד את המחבלים

הרופאים ממשיכים להיאבק הבוקר (יום ב') על חייו של התינוק שיולד בניתוח קיסרי דחוף בעקבות הפיגוע בצומת עפרההתינוק שנולד אמש, בחודש השביע נולד בניתוח קיסרי והועבר לפגייה. מצבה של אמו השתפר אך היא עדיין מורדמת ומונשמת וסכנה נשקפת לחייה. אביו של התינוק נפצע באורח בינוני. הובהל לבית החולים שערי צדק שם נעשה ניתוח ברגלו. מצבו מוגדל קל עד בינוני. 

לוחמי צה"ל, מג"ב וכוחות הביטחון ערכו חיפושים נרחבים לתוך הלילה בכפרים באזור שומרון ובנימין בניסיון לאתר אחר המחבלים שביצעו את פיגוע הירי. דובר צה"ל מסר הבוקר כי "בעקבות פיגוע הירי אמש בצומת עפרה, מבצעים לוחמי צה"ל, מג"ב וכוחות הביטחון סריקות בכפרים באזור החטיבה המרחבית שומרון ובנימין כחלק מהחיפושים אחר המחבלים. במקביל נמשכים המאמצים המודיעיניים. צה"ל ימשיך לפעול לתפיסת המחבלים ולביטחון התושבים". אתמול נמסר מהצבא כי כוחות הביטחון סרקו את הכפר הפלסטיני הסמוך סילואד בחיפוש אחר היורים, והקימו מחסומים באזור.

תמונה: דובר צה"ל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה