חלק מעובדי חברת אריאל יהיו עובדי עירייה מן המניין. בונפיל: "זה הישג גדול"



הבוקר חסמו יו"ר הסתדרות העובדים בירושלים, דני בונפיל ועובדיו את חניון העירייה בשל סכסוך עבודה בין העירייה לחברה העירונית אריאל. בעקבות כך ישנם עומסי תנועה כבדים מאוד לכל הבאים למרכז העיר.

הבוקר (שני) עובדי חברת אריאל ויו"ר הסתדרות העובדים בירושלים, דני בונפיל חסמו את חניון העירייה, זאת בעקבות סכסוך עבודה בין העירייה לעובדי חברת אריאל- (חברת בת של העירייה).  עובדי החברה דורשים להשוות את התנאים הסוציאליים שלהם לתנאים שמקבלים העובדים בעיריית ירושלים.

רק לקראת השעה 9:00 החליט דני בונפיל, לפתוח את השער לחניון לאחר שהנהלת העירייה הודיעה כי מספר משמעותי של עובדי אריאל יהיו עובדי עירייה מן המניין.

כזכור, יו"ר הסתדרות העובדים בירושלים, ידוע במחאותיו, לפני כשנה בעקבות סכסוך על תקציב העירייה, שלח בנופיל את עובדי עיריית ירושלים למשרד האוצר ששפכו ערימות אשפה גדולות בפתחו. כשהוזמנו משאית וטרקטור לפינוי, הגיע אל המקום בונפיל, ועצר את התהליך בגופו. "תהיה פה שפיכות דמים" הודיע בונפיל לאנשי האוצר המשתאים "אם ינסו לפנות -  ישברו פה ידיים ורגליים".

כמו כן, דני בונפיל היה אחד מהדמויות היותר בולטות שתמכו בראש העיר, משה ליאון. 

ממשטרת ירושלים נמסר:" כי בעקבות מחאת עובדי עירייה מורגשים עומסי תנועה כבדים סמוך לחניון ספרא בירושלים, ישנם עומסי תנועה כבדים מאוד לכל הבאים למרכז העיר. השוטרים נמצאים במקום ומכווינים התנועה לדרכים חלופיות. לציבור הנהגים מומלץ להשתמש באפליקציית waze ולהימנע בשלב זה מהגעה לאזור כיכר צה''ל והסביבה."

 
צילום: מיכל פתאל, פלאש 90.





 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה