חגיגה תרבותית לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמאית בירושלים



לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית, רשות הצעירים של עיריית ירושלים. מקיימת ערב בצוללת הצהובה עם הזמר חנן בן ארי שיארח את בניה ברבי
כרטיסים חינמים יחולקו בדוכני מידע'לה

כ-42,000 סטודנטים הלומדים בכ-21 מוסדות אקדמיים ברחבי ירושלים, יפתחו ב-14 לאוקטובר את שנת הלימודים האקדמית תשע"ט.

במסגרת אירועי פתיחת שנת הלימודים, יוצאת עיריית ירושלים – תחת מותג מידע'לה - בסדרת אירועי תרבות, אירועי סצנה סטודנטיאלית, פרויקטים ייחודיים לסטודנטים המצטרפים למגוון הרב של חיי תרבות, בילוי ופנאי הסטודנטיאליים הירושלמית.

אחד מאירועי השיא עתיד לקרות בשבוע הבא, מיועד לסטודנטים הלומדים במכללות הדתיות בעיר שבמסגרתו ייהנו הסטודנטים מהופעה מיוחדת של הזמר והיוצר חנן בן ארי אשר יארח את בניה ברבי, שמאחוריו שני הלהיטים "אל תשאלי" ו"מישהו איתי כאן".

ההופעה תתקיים ביום ד' , 17 באוקטובר, בשעה 21:00 ב"צוללת הצהובה". הכרטיסים למופע יחולקו בחינם באמצעות דוכני מידע'לה בקמפוסים לסטודנטים הלומדים בקמפוסים הדתיים במכללות

בנוסף בבוקר של ה- 17.10 יתקיים אירוע פופ אפ - מופע בהפתעה של זמר מוכר מאוד, הזמר יעבור בין הקמפוסים של הר הצופים, מכללת הדסה, דוד ילין ואחרים החל מהשעה 11:00 בבוקר ויפתיע את הסטודנטים עם שיריו המקפיצים, ראש העיר המכהן ניר ברקת ילווה את האירועים עם "אוטובוס מסיבה" ויעזור לחמם את האווירה.

אירועים נוספים המתוכננים במהלך החודש הקרוב

אצל מישו – ליין לעידוד הסצנה הסטודנטיאלית השכונתית במסגרתו הסטודנטים מארחים בדירותיהם אירועים אינטימיים של כ- 20-30 סטודנטים, בתחום המוזיקה, אוכל, תרבות ואמנות. לדוגמא: ערב המזרח הרחוק בו יתנסו בסדנת אוריגמי ובישול אוכל אסייתי, או ערב מסיבת סווינג וריקודים לטיניים, ערב יוגה וטעימות יין וגבינות, מסיבת גג עם די.ג'יי ועוד. פעילות זו הממומנת על ידי הרשות לצעירים ברמת התוכן והכיבוד, מתקיימת במהלך כל השנה. החל מאוקטובר 2018 ולאורך כל שנת הלימודים.

חמישי בעשר – סדרת אירועים של הצגות, מסיבות, סרטים והופעות הסגורים לסטודנטים והמתקיימים בימי חמישי ועלותם 10 שקלים בלבד. מתחיל ב 18.10 עד סוף ינואר 2019.

גנרטור  - ליין מתחמי פופ אפ של אמנות, תרבות, הופעות, סדנאות המתקיים בתלפיות , בין מוסכים, סמטאות רחוב ובתי מלאכה. החל מסוף אוקטובר 2018


צילום: הדס פרוש/פלאש 90. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה