בית"ר הפסידה לקריית שמונה



בית"ר ירושלים הפסידה הערב (ש') בקריית שמונה 0:2. זהו ההפסד השלישי של בית"ר ושל גיא לוזון העונה בחמישה מחזורים. בראיון שהעניק אלי אוחנה לרדיו ירושלים ביום שישי הוא אמר "יש לנו הרבה סבלנות"

 אחרי הניצחון בשבוע שעבר על בני סכנין בטדי 2:3, בית"ר ירושלים הגיעה הערב (ש') לקריית שמונה על מנת לייצר רצף ניצחונות. בית"ר אומנם תפקה יותר אך נשארה חשופה ולא יציבה בחלק האחורי וספגה שני שערים והפסד שלישי העונה.

"אנחנו מכוונים להיות בצמרת העונה ולהיאבק על בין המקומות הראשונים", כך אמר ביום שישי האחרון יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה ל'רדיו ירושלים'. אולם, אחרי ההפסד השלישי העונה של הצהובים-שחורים, דברים מתחילים להראות אחרת. 

בית"ר כאמור פתחה טוב את המשחק כשאופיר קריאף הדביק כדור למשקוף בדקות הראשונות של המשחק. גם עידן ורד היה קרוב לכיבוש אך הכדור שבעט חולץ מקו השער. דווקא קריית שמונה שמיעטה לאיים על שערו של דודו גורש כבשה ראשונה כאשר עידן נחימאס נגח את ה-1:0 של קריית שמונה לרשת של גורש בדקה האחרונה של המחצית הראשונה.

בית"ר הגיעה לעוד מספר מצבים במחצית השנייה וערן לוי הדביק גם הוא כדור, הפעם לקורה. שוב, בית"ר הייתה חשופה מאחור ובדקה ה-62' אחרי התקפה מתפרצת מוחמד שכר הכפיל את התוצאה וגם קבע את תוצאת הסיום. 0:2 לקריית שמונה על בית"ר ירושלים שנמצת במקום ה-11 בליגת העל עם ניצחון אחד, תוצאת תיקו אחת ושלושה הפסדים. במחזור הבא מחכה לבית"ר י-ם משחק לא פשוט נגד מכבי ת"א.

תמונה מתוך ארכיון פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה