גם בירושלים: נמשכים המאמצים למצוא תורם לרוני כהן



רוני כהן בת ה-27 מחכה לתרומת מח עצם. גם בירושלים התגייסו מתנדבים והקימו דוכן בקניון הדר על מנת למצוא תורם. בר ערמון, ארוסה של רוני אמר הבוקר לרדיו ירושלים: "בספטמבר היא אמורה להיות אשתי אם רק אצליח להציל אותה"

לפני כחודש גילתה רוני כהן (27) שהיא חולה בסרטן. רוני חייבת למצוא תורם מח עצם כדי להישאר בחיים. בר ערמון, ארוסה של רוני אמר הבוקר לרדיו ירושלים: "בספטמבר היא אמורה להיות אשתי. אבל רק אם אצליח להציל אותה"

עשרות מתנדבים הגיעו היום (א') לקניון הדר בירושלים כדי לעזור ולמצוא תורם מתאים לרוני כהן חולת הלוקימיה בת ה-27. המתנדבים הקימו דוכן ובו הסברים מפורטים כיצד ניתן להתגייס ולהימצא מתאים על ידי בדיקת רוק פשוטה. 

כאמור, הדרך היחידה להציל את רוני היא על ידי מציאת תורם מתאים עבורה להשתלת מח עצם. על התורם או התורמת להיות בקו הבריאות, ממוצא תימני ומרוקאי או כל מוצא צפון אפריקאי בין הגילים 18 עד 50. 

בר ערמון אמר לאבי רצון הבוקר (א') ברדיו ירושלים כי הכיר את רוני לפני כשנה במכללת שנקר כשלמדו הנדסה תעשייה וניהול שניהם יחד. ההתאהבות הייתה ממבט ראשון. בראיון אמר ערמון לאבי רצון: "בבקשה תעזרו לי. אנחנו חייבים להציל את אשתי לעתיד"

איך אפשר לעזור לי להציל את רוני:

לתת דגימת רוק פשוטה - להגיע ב- 19.08.2018 לאחת מהעמדות (יש עמדה בקניון הדר)

או לגשת לבית "אורנית עזר מציון"  ברחוב קפלן 40, פתח תקווה, בין 09:00-16:00 בימים א' עד ה'.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה