ברגל שמאל: עידן חוגג נפתח עם הפסד 3:1 למכבי פ"ת



בית"ר ירושלים פתחה עם עידן משה חוגג עם הפסד 3:1 ממכבי פ"ת במאבק על המקום ה-7 בגביע הטוטו. צ'יפ נפלא של עידן ורד לא הספיק לירושלמים

עידן משה חוגג יצא הערב (שבת) לדרך באופן רשמי עם הפסד 3:1 למכבי פ"ת שנתן למלאבסים את המקום השביעי בפורמט החדש של גביע הטוטו, העשיר את קופתם של המלאבסים ב-300 אלף ש"ח. הצהובים-שחורים שיחקו עם הרכב טלאים כשאפילו גיא לוזון עדיין רואה את המשחקים מהיציע. קניוק, דנינו וסולומון כבשו למנצחת, עידן ורד הבקיע שער יפהפה מן העבר השני.

שתי הקבוצות ייפגשו גם במחזור הראשון של העונה ביום שבת, וקשה להאמין שבית"ר תיראה כמו שהיא נראתה הערב. תמיר ללו כאמור פתח בשער של המארחת, וגם דניאל חבה ועוזיאל פרדו עלו בהרכב. בנוסף, אוראל כהן הצעיר החליף את טל כחילה אחרי חצי שעה של כדורגל. עם התמהיל האנושי הזה, בית"ר נראתה אנמית מאוד במחצית הראשונה וכמעט ולא עברה את החצי.

פתח תקווה לא הבריקה לכל אורך הערב, ואין ספק שלמלאבסים חסר חלוץ, אבל הפעם היא לא נתקלה בקשיים, לאור חולשת היריבה. גידי קניוק, שהגיע בקיץ ממכבי ת"א בה לא קיבל הזדמנויות, הוא תוספת כוח משמעותית למלאבסים והערב הוא היה המצטיין על כר הדשא, כבש את השער הראשון ובישל את השני.

בית"ר ירדה למחצית בפיגור מינימלי אחרי שקניוק קיבל עזרה מללו וכבש את הראשון (19). 14 דקות בתוך המחצית השנייה הוא הוסיף את הבישול לאחר שהגנת בית"ר שוב נרדמה ועומר דנינו נגח מקרוב פנימה (59).

שני המאמנים הלכו למעמקי הספסל שלהם, כשמשחק הליגה המתקרב נכנס למערכת החישובים שלהם, ואז הגיע הרגע של המשחק. עידן ורד, שנשאר בסופו של דבר בבירה בגלל הצטרפותו של חוגג, הראה כמה קסם יש לו ברגליים עם צ'יפ נפלא שנחת ברשת של גיגי (73). המילה האחרונה הייתה של סולומון שהבקיע שער נהדר משלו (87), כשעל הדרך הוא עושה חיים קשים לדניאל חבה הצעיר ששמר עליו.

פ"ת תהיה מרוצה מהכסף שנכנס לקופתה בעקבות הניצחון הזה, אבל גם אלישע לוי יודע שהדברים בליגה, כבר בשבת הקרובה יהיו שונים לגמרי. פ"ת עשויה גם להאיץ את המגעים על צירופו של החלוץ בן אז'ובל. על בית"ר אין יותר מדי מה מהכביר במילים, פשוט בגלל שהקבוצה הזאת, שעדיין לא עברה בבקרה, תיראה שונה למדי בעוד מספר ימים. יכולת כמו של היום בהמשך כנראה לא תמצא חן בעיני משה חוגג.

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה