גביע ירושלים ה-1 לקבוצות נוער מליגת העל יוצא לדרך!



יהווה טורניר הכנה אחרון לקראת פתיחת עונת המשחקים 2018/19
בהשתתפות : האלופה מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ,מכבי נתניה ובני סכנין.
ירושלים. הכניסה חופשית.

 עיריית ירושלים בשיתוף אגף הנוער בהתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים משיקים בפעם הראשונה את טורניר גביע ירושלים לנוער .טורניר גביע ירושלים בכדורגל, ייערך ביום חמישי , ה אלול תשע"ח ה-16.08.18 במרכז הספורט ע"ש קראפט ספורטק ירושלים, הממוקם בעמק הארזים.

בטורניר, ישתתפו 6 קבוצות מליגת העל לנוער : אלופת המדינה לנוער, מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, שלקחה חלק בארגון הטורניר , מכבי חיפה, הפועל באר שבע ,מכבי נתניה ובני סכנין. בטורניר ייטלו חלק שחקני העתיד של הכדורגל הישראלי ובכללם שחקני נבחרות הנוער של ישראל.     

גביע ירושלים, יתפרס על פני יום אחד ויהווה טורניר ההכנה האחרון לקראת פתיחת עונת המשחקים 2018/19 לנוער שתיפתח ב-25.8.18 .

יצוין, כי 4 מתוך 6 הקבוצות שישתתפו בגביע ירושלים ,יפגשו בניהן כבר במחזור הפתיחה של ליגת העל לנוער, בית"ר ירושלים תארח את מכבי נתניה ובני סכנין את האלופה מכבי תל -אביב. 

הטורניר יחל בשעה 9:30 בבוקר עם משחקים בשיטת ליגה שבה יפגשו הקבוצות את כל אחת מהמתמודדות, כאשר המשחקים יחלוקו לשתי מחציות בנות 20 דקות כל אחת. לאחר סיום שלב המוקדם והפסקת צהריים יחלו בשעה 16:00 משחקי הדירוג למקומות 3-4 ותיקבענה שתי הקבוצות שישחקו במשחק הגמר. גמר גביע ירושלים יחל בשעה 17:00.

הכניסה למשחקים הינה חופשית.

מרכז הספורט ע"ש קראפט ירושלים בו ייערך גביע ירושלים לנוער ,הינו חלק מתנופת פיתוח מתקני הספורט שחווה העיר ירושלים בשנים האחרונות. הספורטק, הכולל 3 מגרשי כדורגל ופוטבול תקניים שנבנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אירח מאז הקמתו, מגוון רחב של אירועי ספורט ,כאשר הבולט שבהם היו משחקי המכביה ה-20 שיתקיימו בשנה הקודמת.

איציק קורנפיין ,מנהל אגף הספורט העירוני, עיריית ירושלים :" אנו מברכים על יציאתו לדרך של טורניר גביע ירושלים לנוער ה-1 . אנו רואים בחשיבות רבה את ההשקעה ואת פיתוח הספורט בגילאים צעירים וכחלק מרכזי ואסטרטגי בקו המנחה אותנו לאורך כל הדרך. העיר ירושלים, שהפכה בשנים האחרונות לבירת הספורט של ישראל, שמחה להוביל את תחום הספורט ולארח אירועי ספורט רבים הן בזירה הבינלאומית והן בזירה הלאומית. מרכז הספורט ע"ש קראפט , בו יתקיים גביע ירושלים לנוער הוא ממתקני הספורט החדישים והמתקדמים בארץ ומהווה נדבך מרכזי נוסף בהשקעה הרבה של עיריית ירושלים בפיתוח מתקני ספורט ברחבי העיר. צפוי לנו טורניר חוויתי , מותח ומעניין שיהיה גם ההכנה האחרונה לקבוצות לקראת פתיחת הליגה. המטרה שלנו היא להפוך את גביע ירושלים לנוער למסורת ארוכת שנים".   

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה