"בית"ר היא קבוצה של העיר ושל האוהדים"



אחרי הרכישה היום (ב') מידי אלי טביב, אמר הבעלים החדש של בית"ר ירושלים, איש העסקים משה חוגג "אמנם אני הבעלים, אבל זו קבוצה של העיר והאוהדים"

הכל עובר טביבי: היום הושלמה עסקת הרכישה של בית"ר ירושלים מידי אלי טביב. בהודעה רשמית של המועדון נאמר "בית"ר ירושלים יוצאת לדרך חדשה. לאחר ארבע שנים בהן המועדון היה בבעלותו של מר אלי טביב, ארבע שנים נפלאות בהן הרים את הקבוצה ממצב קשה והוביל אותה לצמרת הליגה והופעות במוקדמות הליגה האירופית, העביר היום (שני) מר טביב את הקבוצה לידיו של יזם ההייטק ואיש העסקים משה חוגג."

לאחר החתימה הרשמית הגיע הבעלים החדש בצוותא עם מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה לכותל המערבי בירושלים, שם מסר חוגג הודעה רשמית: "יוצאים לדרך חדשה. כדורגל בשבילי זאת אהבה גדולה מאוד. אמנם אני הבעלים של בית"ר אבל בפועל הקבוצה הזאת שייכת לעיר ולאוהדים. יש לי זכות לנסות להוביל ולעזור, אנחנו נעשה את זה ביחד. כדורגל זה לא עסק, אני לא בא לפה כדי להרוויח. להיכנס למקום שהכל בו מתוקן ומסודר זה פחות אתגר. אני חושב שיש אתגר יפה בבית"ר ירושלים. דווקא אלונה ברקת, שהיא אישה שאני מעריץ אותה, היא הייתה השראה בשבילי לעשות את המהלך הזה. גם כשהיא נכנסה לבאר שבע, באר שבע הייתה חולה והיא הבריאה אותה ובגדול. חלק גדול מלבצע את המהלך הזה היה להראות את מה שהיא עשתה.

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה