הסוף ל"אמא משעמם לי"



הורים נואשים, זה בשבילכם. עיריית ירושלים תופרת לכם את הסוף של הקיץ עם פעילויות משפחתיות מהנות שסוגרות לכם את הפינה. ערב משחקי קופסה * קמפינג בגינה * ועוד 15 פעילויות ב- 15 ₪ בלבד.

עיריית ירושלים בשיתוף פעולה עם חברת קודקוד מרימה ערב של משחקי קופסה להורים וילדים. האירוע יתקיים ב- 8.8 בין השעות 16.00-19.00 במתחם התחנה, במסגרתו חברת קודקוד תספק 40 משחקי קופסה מגוונים וייחודיים והורים יוכלו להגיע לבחור משחק ולשחק עם הילדים אחר הצהריים. בהמשך, מספרים כי בכוונת חברת קודקוד להפיק משחק קופסה ירושלמי בסגנון מונופול אשר יכלול את האתרים והסיפורים הירושלמיים המוכרים ואהובים.

בחמישי הקרוב רשות הצעירים של עיריית ירושלים מזמינה את המשפחות הצעירות בעיר לפסטיבל אוהלים בגינה המקומית. הורים וילדים מוזמנים להגיע לגינה ליד הבית, עם אוהל, אוכל ומחצלת. בגינה הם ייהנו מפעילויות ערב לכל המשפחה, פעילויות יצירה, שירה בציבור ויישארו לישון בטבע העירוני שליד הבית. אירועי הקמפינג בגינה יערכו בגינות: בוסתניה, גוננים, סן סימון וגן הקיפוד ביום חמישי הקרוב (9.8.18) החל משעה 17:00 ועד יום המחרת בשעה 10:00. העלות הינה 50 ש"ח למשפחה. קישור להרשמה לאירוע- https://camping.wnets.net

במהלך 15 הימים האחרונים של אוגוסט יתקיימו 15 פעילויות ב- 15 מקומות בילוי אשר יאפשרו לציבור הרחב להיכנס ב- 15 שקלים בלבד. בין המקוממות המשתתפים במבצע ניתן למנות את: הספייס לייזר, הפעלטון בקניון הדר, הסינמטק, הג'ימבורי בבאולינג לב תלפיות, יס פלנט, תיאטרון אורנה פורת בבית שמואל, חדר בריחה "סיקרט רום" , הסמארטקווסט בנחלת שבעה, עולם הילדים של ענתי במתחם התחנה, עין יעל, קארטינג לב תלפיות, מוזיאון ארצות האסלאם ומוזיאון המדע.

הקיץ הירושלמי לא יהיה שלם בלי אירוע "ירושמים" השנתי, אשר חוזר גם השנה. 3 ימים של משחקי מים לילדים בנחל רפאים, בין התאריכים 27-29.08. במהלך כל יום יתקיימו 3 סבבים של שעה וחצי במתחם, אשר יכלול מתנפחי מים ענקיים, מסלול מכשולים ופעילויות לקטנטנים. האירוע בעלות של 10 ₪ בלבד ובהרשמה מראש. פרטים מלאים באתר העירייה ובדף הפייסבוק העירוני.

שלמה לוי, מנהל רשות הצעירים בעיריית ירושלים: "השקעה במשפחות הצעירות היא השקעה לטווח ארוך בעתידה של ירושלים. אנו לא חוסכים מאמצים יצירתיים כדי להקל על ציבור ההורים ולהפוך את הקיץ הירושלמי לאוסף של הנאות וחוויות לדור הצעיר. אני מזמין את כולם לקחת חלק בפעילויות סוף הקיץ של ירושלים."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה