550 משתתפי המכביה העולמית לנוער ביקרו במרכז שלוה



כחלק מביקורם בישראל, הגיעו אתמול 550 ספורטאים מכל העולם למרכז הלאומי שלוה בירושלים, שם ערכו סיור ושיחקו מול ילדים עם מוגבלויות

אתמול (יום ג') הגיעה למרכז שלוה קבוצה המונה 550 ספורטאים מכל העולם במסגרת שיתוף פעולה בין מרכז שלוה ומכבי תנועה עולמית, העורכת את משחקי מכבי לנוער בישראל בימים אלה. עבור למעלה מ-90 אחוז מהספורטאים, שהגיעו משלל מדינות - אנגליה, צרפת, איטליה, הונגריה, הולנד, קנדה, ברזיל, ארגנטינה וארה"ב, מדובר בביקור הראשון בישראל, והם התרגשו במיוחד מהמפגש עם הילדים בשלוה.

במסגרת הביקור, צפו האתלטים הצעירים בסרטון המתעד את פעילות הארגון, סיירו בשלל מתקני המרכז, וכן נפגשו עם יוסי סמואלס, עיוור וחירש המתקשר באמצעות שפת הסימנים בכפות ידיו, בנם של מייסדי העמותה, שבעקבות הטיפול בו הוקמה העמותה.

בסיום הסיור, התפנו השחקנים לשלל פעילויות עם הילדים במרכז, כגון משחקים עם כדור, מחול ואמנות.

קלמן סמואלס, נשיא ומייסד שלוה: "מרגש לארח מאות ספורטאים יהודים מכל רחבי העולם, ולראות את הקשר הנרקם ביניהם ובין ילדי שלוה בתוך רגעים ספורים.  אני מברך על שיתוף הפעולה עם מכבי תנועה עולמית, הפועלת מתוך שליחות."

אילנה בן נמר ורואי הסינג, מכבי תנועה עולמית: "מדובר בהמשכו של שיתוף פעולה שהחל במכביה, ויימשך בפעילות השנתית של התנועה. אנו מודים למרכז שלוה ובעיקר לילדים המקסימים, על חוויה שהמשתתפים ייקחו עימם לכל החיים".

עמותת שלוה פועלת מזה 28 שנים במטרה להעניק לאנשים עם מוגבלויות טיפול ברמה הטובה ביותר, לתמוך בבני משפחותיהם ולקדם שילוב חברתי.  

המרכז הלאומי שלוה הוא הגדול והמתקדם בישראל לילדים עם מוגבלויות, והוא משרת מדי שבוע למעלה מ-2,000 ילדים. במרכז מתקיימות פעילויות טיפוליות, שיקומיות וחינוכיות מסביב לשעון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה