רכש נוסף: ג'וש אוונס חתם בהפועל י-ם



מסע הרכש של הפועל ירושלים נמשך. ג'וש אוונס חוזר לקדנציה שנייה בישראל אחרי שבעונה שעברה הגיע לרבע גמר ליגת האלופות עם קרשיאקה הטורקית. קטש: "רצינו להוסיף אתלטיות, אגרסיביות וקשיחות לקו הקדמי וג'וש בהחלט עונה על הצרכים"

אחרי תמיר בלאט, טיישון תומאס, כריס ג'ונסון והסנטר הישראלי אלכס צ'וברביץ', הפועל ירושלים ממשיכה במסע הרכש והפעם היא מצרפת לשורותיה את הסנטר ג'וש אוונס (Owens), שחתם על חוזה לשנתיים וילבש את המדים האדומים עד תום עונת 2019/2020.

אוונס (29, 2.06), בוגר מכללת סטנפורד, מצטרף להפועל מסגנית אלופת טורקיה, טופאש בורסה, במדיה שיחק בעונה שעברה ורשם 8.6 נק' + 3.2 ריב' בממוצע למשחק ביורוקאפ ו-8.0 נק' + 3.2 ריב' בליגה הטורקית. בעונת 2016/17 שיתף אוונס פעולה עם רכש נוסף של הפועל "בנק יהב" ירושלים, ג'ייקובן בראון, והשניים העפילו עם קרשיאקה לרבע גמר ליגת האלופות. אוונס חוזר לקדנציה שנייה בישראל לאחר ששיחק בהפועל ת"א בעונת 2013/14 ואף סיים כמלך ההטבעות של ליגת ווינר סל.

 

מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס להחתמה: "אני מאוד מרוצה מההחתמה של ג'וש. רצינו להוסיף אתלטיות, אגרסיביות וקשיחות לקו הקדמי וג'וש בהחלט עונה על הצרכים. אני בטוח שמעבר ליכולות שלו, בשני צידי המגרש, הניסיון שצבר בשנים האחרונות בכדורסל האירופי יוסיף לנו המון"

ג'וש אוונס אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף להפועל. התרשמתי מהקבוצה שנבנית כאן ואני משוכנע שנוכל להתמודד היטב בכל המפעלים שבהם נשתתף. אני מכיר את השחקנים שחתמו, ואחרי שיחות שהיו לי עם הצוות המקצועי אין לי ספק שנבנית כאן קבוצה קשוחה ואגרסיבית. אני מצפה כבר למשחק הראשון בארנה ולמפגש עם האוהדים שעליהם שמעתי רק דברים טובים"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה