טיפים לבחירת מטען נייד אייכותי



המכשיר הסלולרי הפך את חיינו למהירים ופשוטים יותר. אין כיום אדם שמסתובב ללא מכשיר סלולרי כל שהוא שמכיל את כל מה שאנו זקוקים לו (וגם מה שלא). אין זה מחזה נדיר לראות אנשים מסתובבים ברחוב, משוחחים בקולי קולות, עושים שימוש באפליקציות שונות ובעיקר משחקים ומסתובבים ברשתות החברתיות.

 

המכשירים הולכים ומשתכללים וגם הצריכה עולה בהתאם. מה שפעם הספיק לנו למשך יום שלם נותן לנו כיום מענה למשך כמה שעות בודדות ואנו מוצאים את עצמנו לא פעם במרדף אחר מקור מתח שיחזיר את המכשיר לחיים ואת התקווה לחיינו.

אז איך פותרים את המצב

אל השוק נכנסו בשנים האחרונות מתקנים שונים שבאים להקל עלינו להישאר מחוברים. אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא מטען נייד שמסוגל לספק את תוספת האנרגיה במקרים בהם אין נקודת חשמל בנמצא. ישנם סוגים שונים של מטעינים ניידים ולא כל מטען ייתן לכם את התוצאה הטובה ביותר:

  • יש לבדוק את כניסת המתח. 12 וולט הוא מתח מקובל ברכבים, בבית מדובר על 220-240 וולט.
  • מהי יציאת המתח - כלומר כמה וולט מייצר המטען ביציאה למכשיר.
  • כמות הזרם שהמטען מסוגל לייצר.
  • מה הסוג של המחבר שניתן לחבר אל המכשיר.

היות שקיימים סוגים רבים של מטענים ניידים כדאי לפנות רק לחנויות מוסמכות אשר מחזיקות בצוות מיומן ומנוסה. כך תוכלו להבטיח שתקבלו את המטען המתאים לכם ביותר.

איזה מטען לקנות

אמנם ישנם מטענים אשר מעוצבים להפליא. לא תמיד כדאי לבחור דווקא במטען הנייד היפה ביותר ומומלץ לבדוק מה הוא נותן בסופו של דבר. מטען נייד צריך להיות קומפקטי ולא בעל משקל רב מידי. מצד שני הוא אמור לספק לכם אנרגיה במקרי חירום (למשל בתור לרופא שלא תמותו משעמום). בנוסף כדאי לרכוש מטען מפירמה ידועה שיהיה אל מי לפנות במקרה של בעיה או תקלה כל שהיא.

אם אתם משתמשים במטען נייד כדאי לשמור עליו היטב, לא לחשוף אותו לחום רב ולהרחיק אותו ממים ואבק. כדאי לדאוג להטעין אותו לפני היציאה מהבית ולהחזיק אותו בתיק באופן קבוע. מטען נייד ניתן להחזיק גם ברכב אך עדיף שהוא יהיה במקום לא חם מידי. ישנם מטענים ניידים עם אופציה לשתי כניסות כך שניתן יהיה לשרת שני מכשירים במקביל.

מטען נייד למחשב

כאשר מדובר על מטען נייד למחשב אז הוא במקרים רבים יהיה מעט יותר מסורבל שכן עליו להחזיק יותר אנרגיה. גם במקרה זה ישנם סוגים שונים של מטענים ולא כל מטען יתאים לשימוש שלכם. מחירם של המטענים הניידים משתנה מחנות לחנות וכדאי לערוך סקר שוק קטן ולראות איפה המחיר המשתלם ביותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה