17 נהגים תחת השפעת אלכוהול נתפסו במהלך סוף השבוע



בפעילות אכיפה ממוקדת שערכה המשטרה בירושלים במהלך סוף השבוע נתפסו 17 נהגים תחת השפעת אלכוהול, נפסלו רישיונותיהם של 16, והשבתת רכבם 'על אתר' (במקום) של 12 מתוכם

במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי אגף התנועה בירושלים במהלך סוף השבוע, נתפסה נהגת רכב, ובדיקה שנערכה לה העלתה כי ריכוז האלכוהול בגופה עולה על פי 3.5 מהקבוע והמותר בחוק. הנהגת (37, ירושלים) נעצרה לחקירה במשטרה, רישיונה נפסל ורכבה הושבת. היום היא תובא להארכת מעצרה בפני בית המשפט.

עוד זומנו לדין 16 נהגים נוספים שנתפסו בגין נהיגה בגילופין, רישיונותיהם של 15 נפסלו למשך 30 ימים ורכבם של 11 מהם הושבת במקום ע"י קצין משטרה.

מהמשטרה נמסר כי : בריונות נהגים בכביש גורמת לא אחת לסיכון חיי אדם ותאונות דרכים העלולות לגרום לאובדן בנפש ופציעות קשות. על כן, משטרת ישראל פועלת מחד ליצירת מניעה מצבית תוך אכיפה ידידותית והסברתית ומנגד ביד קשה כנגד נהגים המבצעים עבירות הגורמות לתאונות ואלו המשפיעות על חומרתן.

זאת במסגרת מאבקה העיקש של משטרת ישראל בקטל בדרכים, תוך אכיפה אפקטיבית ונחושה נגד עבירות מסכנות החיים למען כלל משתמשי הדרך הנורמטיביים וכן ליצור הרתעה שתביא לצמצום תאונות הדרכים והנפגעים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה