מבצע אכיפה בירושלים כנגד רכבים כבדים



141 דוחות תנועה נרשמו בגין עבירות מסכנות חיים וליקויים בטיחותיים, נאסר המשך השימוש ב - 46 רכבים ובמהלכו אף נתפס ונעצר נהג משאית שרישיונו נפסל מלנהוג

במסגרת מבצע אכיפה שערכה אמש המשטרה בירושלים כנגד רכבים כבדים בהם משאיות ואוטובוסים, נרשמו 141 דוחות תנועה בגין עבירות מסכנות חיים וליקויים בטיחותיים, נאסר המשך השימוש ב - 46 רכבים ובמהלכו אף נתפס ונעצר נהג משאית שרישיונו נפסל מלנהוג.

זאת במסגרת פעילותה הנחושה של משטרת ישראל בתחום אכיפת חוקי התנועה ובטיחות כלי הרכב העולים על הכביש תוך דגש לרכבים כבדים כגון משאיות ואוטובוסים להם פוטנציאל קשה עד קטלנית בהתרחשותה של תאונה, במטרה לשמור על ביטחונם של משתמשי הדרך ואותם הנהגים והנוסעים בכלי תחבורה אלו.

מבצע האכיפה שנערך אמש ברחבי ירושלים ותוצאותיו, הנם תוצר ישיר של ניתוח ממוקד ע"י שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל, שמיקדו את פעילותם במקומות בהם ישנה תנועה ערה של משאיות ואוטובוסים בהם כאלו המבצעים הסעות תלמידים, ומתוך מחשבה על ביטחונם ובטיחותם של כלל משתמשי הדרך והנוסעים. 

במהלך המבצע, עצרו השוטרים לבדיקה נהג משאית, ובדיקה שערכו לרשיונו, העלתה כי רישיון הנהיגה שלו נפסל וכי הוא אינו מורשה לנהוג כלל בכל סוג רכב, השוטרים עצרו את הנהג לחקירה והזמנתו לדין במטרה להפסיק ולמנוע את המשך מסוכנותו.

עוד נרשמו במהלך הפעילות 141 דוחות, מתוכם 115 כנגד נהגי רכבים כבדים, 17 דוחות כנגד נהגי אוטובוס, ומספר דוחות נוספים לרכבים פרטיים ודו גלגלים בגין עבירות מסכנות חיים.

במהלך המבצע נאסר המשך השימוש ב - 45 רכבים בגין עבירות וליקויים מסכני חיים, ורכב 1 הושבת במקום ונגרר ע"י המשטרה.

משטרת ישראל שמה לנגד עיניה לצמצם את היקף תאונות הדרכים באמצעות אכיפה אפקטיבית כנגד עבירות מסכנות חיים ובדיקת תקינותם של הרכבים במטרה למנוע את התאונה הבאה.
תמונות: דוברות משטרת ירושלים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה