3 מקומות שלא ידעתם שקיימים ביוון



יוון היא מדינה קרובה ומגוונת שאליה אפשר להגיע בהתראה קצרה לטיול מיוחד. במאמר הבא נציג 3 מקומות שכנראה לא ידעתם על קיומם ונסביר איך מגיעים אליהם לפני כולם

 טיול ביוון חביב מאוד על ישראלים בגלל מגוון סיבות. קודם כל, יוון נמצאת במרחק טיסה של שעה-שעה וחצי משדה התעופה בן גוריון ואפשר להגיע אליה בהתראה קצרה ובאופן ספונטני. שנית, מזג האוויר במדינה דומה מאוד לישראל ואין צורך בהיערכות מיוחדת בשביל לבלות בה עם המשפחה והחברים. כמו כן, המחיר של טיול ביוון זול בהשוואה ליעדים אחרים באירופה ויש לה המון מה להציע.

הנה למשל 3 מקומות שלא ידעתם שקיימים ביוון והסבר איך להגיע אליהם לפני כולם:

1. לפקדה

האי לפקדה נחשב לאחד היפים ביותר באזור מערב יוון והוא מתאפיין במפרצים ייחודיים וחופים מבודדים. זה האי היחיד שניתן להגיע אליו בנסיעה ולכן הוא גם אידיאלי עבור מי שמתכנן טיול ג'יפים ביוון או רוצה לשכור רכב באתונה.

באי עצמו מחכות לכם מסעדות אותנטיות, שווקים מקומיים ואפשרות לשייט עם דולפינים. מזג האוויר בלפקדה נוח לכל אורך השנה והחוף היפה ביותר שלו ממוקם בצד הדרומי. כמו כן, בצד המערבי ישנו חוף ייעודי לגלישת רוח ואליו תוכלו להגיע בשביל להתנסות בענף ספורט אקסטרימי ומהנה גם באמצע החופשה.

2. קפלוניה

קפלוניה הוא אי ירוק, קטן ואינטימי שנמצא לחוף הים האדריאטי ומציע חוויה מעט שונה בהשוואה לשאר אתרי התיירות הסואנים של יוון. הוא מכוסה כולו צמיחה בזכות כמות גשמים גבוהה שיורדת מדי שנה וזה לבד תורם לאווירה המיוחדת. חוץ מזה, הוא נמצא בחצי הדרך בין יוון לאיטליה והמשמעות היא שורה ארוכה של השפעות תרבותיות יוצאות דופן.

לאי קפלוניה ניתן להגיע באמצעות מעבורת. היעדים הנוחים עבור ישראלים הם זקינתוס, אך מי שמטייל באזור המערבי של יוון בטוח ימצא עוד כמה איים פנויים שאותם הוא יוכל לחקור טרם הביקור בקפלוניה.

3. סירוס

סירוס הוא אי שלא מתבסס כלכלית על הכנסות מתיירות ולכן זה המקום היחיד פחות או יותר שבו תוכלו למצוא יווניים אמיתיים. כאן חיי היום שקטים ורגועים, כולם מתייחסים אחד לשני באדיבות והדגש הוא על פשטות. כמו כן, באי סירוס יש בונוס מיוחד בדמות הרמופוליס: עיר שבנויה על שתי גבעות שבראש כל אחת מהן יש כנסייה.

דרך ההגעה המרכזית לאי סירוס היא נמל פיראוס של אתונה, ממנו יוצאת הפלגה מדי יום. המלונות באי לא יקרים ונחשבים מצוינים, בעיקר בהשוואה לשאר יעדי התיירות המוכרים של המדינה. סירוס הוא יעד תיירותי שמתאים למי שכבר ביקר ביוון יותר מפעם אחת, לאנשים שלא אכפת להם לבלות בלי גינונים תיירותיים ולמי שיכולים ליהנות גם ללא הפעלות בבריכה של המלון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה