ברגל ימין: בית"ר ניצחה את הונבד במשחק ההכנה



למרות הקשיים ההתנהלותיים בית"ר ירושלים פתחה ברגל ימין את משחקי ההכנה כשניצחה את הונבד ההונגרית 0:1 משער של מיקי סירושטיין בדקה ה-56. לוזון: אנחנו רק בתחילת הדרך

בית"ר ירושלים פתחה בשבת את תקופת ההכנה שלה לעונת 2018/19 ובעיקר למשחק במוקדמות הליגה האירופית ברגל ימין. בצל מאבקי טביב-אוחנה ולאחר שבמועדון טענו כי "הסגל באופן כללי נראה כמו בדיחה", הקבוצה מהבירה גברה 0:1 על הונבד ההונגרית, במחנה האימונים שהיא עורכת בבודפשט. היריבה המקומית הפסידה אשתקד להפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות וסיימה את העונה במקום הרביעי, ואת המשחק הזה היא הפסידה בגלל שער של מיקי סירושטיין (56). בלם בית"ר ירושלים קיבל את הכדור די במקרה מאופיר קריאף, ומול השוער היריב גלגל פנימה. בתוספת הזמן השוער המחליף טמיר ללו סיפק הצלה ומנע שוויון הונגרי.

אריק סאבו, שעתידו בקבוצה לא ברור, פתח בהרכב בית"ר לצד שלושה מהמצטרפים החדשים לסגל שלה: איתמר ניצן, שהיה טוב מאוד וסיפק כמה הצלות לפני שהוחלף, קרלוס קוויאר ומתן פלג. על הספסל ישבו שני שחקנים חדשים נוספים - אור אינברום ודין אקפי, ובכך הקבוצה התחילה להתרגל לחסרונם של שמונה שחקנים שעזבו הקיץ, ביניהם דמויות מפתח בהרכב כמו בוריס קליימן, חן עזרא, איתי שכטר וקלאודמיר, כשגם מרסל הייסטר. בית"ר תחל את העונה האירופית שלה ב-12 ביולי, עם משחק חוץ מול צ'יחורה הגאורגית בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.

גיא לוזון אמר בסיום: "אנחנו רק בתחילת הדרך, אנחנו בודקים את עצמנו. המשחק לא מהווה מדד להמשך, אבל תמיד נעים לנצח, גם אם מדובר באימון. כפי שאמרתי, עבודה רבה עוד לפנינו".

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה