תביעת אובדן כושר עבודה



אחד הרגעים הקשים ביותר עבור כל אדם, זה הרגע בו הוא מאבד את היכולת שלו לעבוד. מעבר לעובדה שמדובר באובדן אשר נובע מפציעה או מחלה, הרי שמדובר באמת במשהו שיכול להשפיע על כל אחד בצורה קשה מאוד.

 הרי ברגע שמאבדים את כושר העובדה אזי שבמובן מסוים, מאבדים את הרלוונטיות, במובן מסוים, מאבדים את חוסר התחושה שאנחנו עושים משהו משלנו, משהו אמיתי למעננו, אך יותר חשוב למען בני משפחתנו.

אחד השלבים הקשים בתהליך הזה הוא כשצריך להגיש תביעת אובדן כושר עבודה. מדובר על תביעה שיש להגיש לחברת הביטוח על מנת שיהיה ניתן לממש את פוליסת ביטוח חיים שבאמתחתנו, פוליסה אשר תאפשר לנו לקבל פיצוי חד פעמי או פיצוי חודשי קבוע על כך שאנחנו לא יכולים לעבוד ולקבל משכורת.

תהליך זה הוא לא פשוט, מסיבה מאוד ברורה חברת הביטוח לא ממהרת לשלם פיצויים, כמו כל עסק היא רוצה להרוויח ולפיכך היא תעשה הכל בשביל להוכיח שלא איבדנו את כושר העבודה שלנו ואם איבדנו אז לא ברמה שאנחנו טוענים שאיבדנו, ולכן לא מגיע לנו לקבל את הפיצוי שאנחנו דורשים. אנחנו מצידנו נעשה הכל בשביל להוכיח שאין לנו יכולת לעבוד כפי שהיתה לנו בעבר ולכן אנחנו נדרשים לממש את הפוליסה ולקבל את הפיצוי כנדרש.

כיצד אנחנו יכולים לעשות את זה?

תביעת אובדן כושר עבודה אנחנו מגישים באמצעות עורך דין שמתמחה בתחום הביטוח, הוא מגיש עבורנו את התביעה עם כל המסמכים אשר מוכיחים שאיבדנו את יכולת העבודה שלנו ועל כן אנחנו זכאים לפיצוי. חשוב לומר, עלינו לעבור בדיקות רפואיות שיוכיחו שאכן איבדנו את כושר העבודה, סביר להניח שחברת הביטוח תדרוש מאיתנו גם לעבור בדיקות כאלה אצל מומחים מטעמה.

במידה והכל יימצא כפי שאנחנו מציגים, הרי שחברת הביטוח תהיה מחוייבת לשלם לנו כנדרש, במידה והחברה תרצה לעכב את התהליכים היא תבקש לפתוח איתנו במשא ומתן לגבי התשלומים השונים, על מנת להימנע מתשלום כל הסכום כפי שמגיע לנו באופן מלא, ותסכים לשלם רק סכום מצומצם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה