צביעת דירה בירושלים – עשו זאת בעצמכם או לשכור צבעי?



כשזה מגיע לעולם השיפוצים והעיצוב, צביעת דירה נחשבת לפעולה הנפוצה ביותר בירושלים. מחירים זולים, זמן ביצוע של מספר ימים לכל היותר ואפשרות לבצע אותה במקרים רבים לבד, הופכים כולם יחד את השירות למבוקש במיוחד.

 

נשאלת השאלה האם כדאי לכם לצבוע את הדירה לבדכם או אולי לשכור צבעי מומלץ בירושלים שיעשה זאת עבורכם, למה השוני בהצעות המחיר גדול כל כך וכיצד תוכלו להבטיח שתקבלו תמורה מלאה לכספכם.

אין תקופה טובה יותר לענות על השאלות הללו מאשר חודשי האביב והקיץ. תקופה זאת מתאפיינת בשיפוצים ומעברי דירה רבים, מה שמעלה באופן ניכר את הביקוש לשירותי צביעת דירה.

מעבר לכך, ירושלים היא העיר הגדולה בישראל מה שהופך את ענף השיפוצים בכלל וצביעת הדירות בפרט למבוקש ביותר ביחס לכל עיר אחרת.

צביעת דירה – עשו זאת בעצמכם

כל מי שמעוניין לצבוע את ביתו עומד בפני השאלות האם כדאי לצבוע את הדירה באופן עצמאי ובעצם מה יהיה החיסכון בעלויות?

התשובה לכך אינה חד משמעית ותלויה במספר גורמים:

מצב הדירה

ראשית, הדבר הראשון שצריך לתת עליו את הדעת הוא מצב הדירה ומה בעצם אתם רוצים לצבוע. אם מדובר בצביעת חדר שאינו מצריך פעולות מיוחדות מלבד העברה של רולר, ההעדפה באמת נוטה אל כיוון שיטת עשו זאת בעצמכם.

יחד עם זאת, בדירות שיש בהן קירות מתקלפים או במקרים שאתם מעוניינים בהחלקת קירות ועוד פעולות מקצועיות כאלה ואחרות, כנראה שעדיף לכם להשאיר את העבודה לצבעי ירושלמי.

אלה המקרים הקלסיים שבהם אתם חושבים שאתם יודעים לאן אתם נכנסים אך בפועל מגלים שהעבודה מתארכת והביצוע לא תמיד קרוב לרצונות שלכם.

היכולות המקצועיות שלכם

צבעתם פעם דירה? ביצעתם תיקונים בקירות? ואולי בכלל צריך לצבוע גם את הדלתות והמשקופים? גם כאן צריך לעצור על מנת לבדוק האם קיים מתאם בין הרצונות לבין היכולות. בדומה לפסקה הקודמת, ככל שהעבודה פשוטה יותר, כך הסיכוי לבצע אותה בהצלחה ילך ויעלה אך אם אנו עוסקים בצביעת דירה מורכבת יותר, ניסיון ויכולות מקצועיות בהחלט יכולים לסייע לכם.

כאן חשוב לציין שמומלץ לעשות את השקלול של החיסכון במחיר אם תחליטו לצבוע את הדירה בעצמכם ביחס לשירות צביעת דירה בירושלים במחיר זול שמוצע לא אחת ושיכול לחסוך לכם בעלויות ועדיין ליהנות מצבעי מקצועי שיעשה את זה עבורכם.

אם תגלו שההבדלים במחיר מסתכמים בכמה מאות שקלים בודדים, כנראה שלא ממש משתלם לצבוע את הדירה לבד. בדרך כלל ככל שהדירה גדולה ומרוהטת, כך המחיר שידרוש בעל מקצוע ילך ויעלה.

הזמן הדרוש לשם כך

עוד פרמטר שרבים אינם לא לוקחים בחשבון אבל בהחלט צריך להוות שיקול מרכזי בהחלטה האם לצבוע את הדירה לבד או להביא צבעי שיעשה את זה עבורנו, היא כמה זמן דרוש לנו על מנת לעמוד במשימה. ככל שהזמן מתארך (וכדאי לכם לקחת מקדם הגנה) כך הכדאיות של הצביעה באופן עצמאי יכולה להיות פחות אטרקטיבית.

זכרו שגם הזמן שלכם שווה כסף הן אם זה בא לידי ביטוי בדמות ימי חופש או זמן איכות עם המשפחה.

אם לאחר המענה על כל השאלות הללו, אתם מחזיקים בדעה שצביעת דירה באופן עצמאי באמת כדאית, תוכלו לעבור לשלב הבא – הביצוע.

דגשים לצביעת דירה בשיטת עשו זאת בעצמכם

הקפידו על כלל 50/50

מה זה אומר? 50% מהזמן צריך להיות מושקע בהכנת הדירה לצביעה. הפעולות הללו כוללות פינוי חדרים ככל שניתן, עטיפה של רהיטים, רצפות פרקט ורהיטים גדולים כגון ארונות. מעבר לכך מומלץ לעטוף שקעי חשמל ומסדרות של דלתות וחלונות.

כמו כן במסגרת 50% הזמן שהגדרנו, עליכם להתמקד בתיקוני הקירות. תיקון מוצלח ויפה הכרחי להצלחת התהליך ולא משנה כמה תקפידו על הצביעה של הקירות, אם התיקונים לא בוצעו כהלכה, הדירה פשוט תראה לא טוב.

אילו צבעים לרכוש

רבים מעוניינים לרכוש את הצבע הכי טוב עבור הדירה שלהם ואני יכול להבין את זה אך נשאלת השאלה מהו צבע טוב? התשובה לכך פשוטה ואפילו לא יקרה. כל עוד מדובר בצביעת פנים של דירה רגילה, עליכם לרכוש צבע אקרילי. אל תתפתו לרכוש צבעים מיוחדים שעולים כפול. ישנם הרבה צבעים איכותיים במחירים סבירים. תוכלו ללמוד על ההבדלים בין הסוגים והמותגים בכתבה הבאה.

כמה עולה לצבוע את הדירה?

נתחיל בעובדות – אין מחירון מחייב לעבודות צבע והשוני בהצעות המחיר מאוד גבוהה. יחד עם זאת, אם בכל זאת בחרתם לשכור צבעי, אל תמהרו לקפוץ דווקא על ההצעה הזולה כולן. במקרים רבים היא תהיה הכי משתלמת אך היא תלויה בצבעי שנתן לכם את ההצעה.

למה הכוונה? פשוט מאוד – עליכם לבדוק את מפרט העבודה שמוצע ולשאול שאלות כגון סוג הצבעים שמשתמשים בהם, מי דואג לסידור הבית והאם הצבעי מספר חומרי אריזה (שעלותן אינה מבוטלת). כמו כן עליכם להבין כיצד הצביעה מתבצעת כך שלא ניתן להשוות הצעת מחיר של צבעי שצובע בשכבת צבע אחת לבין אחד שצובע בשתי שכבות צבע.

ועוד טיפ לפני סיום – עוד אחת מהסוגיות שעומדות בפני מי שצובע את דירתו נוגע לגוון הצבע. אתם מעוניינים מצד אחד שהדירה תהיה מעודכנת אך מצד שני שתהיה בטעם האישי שלכם. יש לנו בשורות טובות עבורכם. בסקר שהתבצע לאחרונה נמצא שהישראלים חוזרים אל הצבע הלבן.

הלבן מביא אתו הרבה יתרונות אך בעיקר יכול לענות לכם על השאלה איך לצבוע את הבית כך שיראה מעודכן אך גם שלא יהיה מושפע מטרנדים חולפים יתר על המידה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה