עיצוב ובניית אתרים – איך מתחילים?



אתר אינטרנט טוב עושה הרבה יותר מאשר למשוך אליו גולשים. הוא גורם להם להתעניין בעסק, להכיר את המוצרים ולהתרשם מהשירותים.

 

מעל הכל, הוא גורם להם לפעול, לבצע רכישה, לבקש הצעת מחיר או להצטרף לרשימת התפוצה כדי להישאר מעודכן בכל חידוש ובכל מבצע. כדי להשיג את המטרות הללו אנחנו צריכים לתכנן כל צעד לאורך הדרך, ולפני שאתם מתחילים – הנה כמה נקודות למחשבה בנושא עיצוב ובניית אתרים.

 

1 – מטרות האתר והעסק שלכם

עסקים שונים מציעים מוצרים שונים לחלוטין, ובהתאם מתבצע תהליך שונה של בניית אתרי אינטרנט לכל אחד מהם. חנות מקוונת תהיה אידאלית למי שמעוניין להציע מכירה ישירה של מוצרים, אתר תדמית יאפשר לכם להציג את מגוון השירותים הרחב שלכם, ואם אתם מתכננים להקים פורטל או בלוג מקצועי תזדקקו לאתר שמתאים בדיוק לצרכים האלה. אם כן, לפני שאתם מתחילים לתכנן את מראה האתר, את המבנה שלו או את הצבעים והפונטים, כדאי לקבוע מטרות ברורות ולהגדיר את אופי האתר. חברה המתמחה בעיצוב ובניית אתרים תוכל לעזור לכם כבר בשלב הזה, כדי שלא תבזבזו זמן יקר ומשאבים, וכדי שתעשו את זה נכון עוד מראשית הדרך.

 

2 – עלות הקמת אתר אינטרנט

אחת השאלות החשובות שמטרידות כל בעל עסק היא שאלת המחיר. עם זאת, חשוב להבין כי עלות הקמת אתר אינטרנט תלויה בשורה של גורמים שעל רובם ככולם אתם ממש לא רוצים להתפשר. למשל, אם תרצו להוזיל עלויות ולהקים אתר באמצעות ממשק חינמי זו דרך לא רעה לחסוך בהוצאות, אבל קידום אורגני בגוגל עשוי להיות מאתגר הרבה יותר בהיעדר כלי ניהול פשוט וללא תכנון מדויק של ביטויי החיפוש, חוויית המשתמש ומבנה האתר שלכם. באופן דומה אתם יכולים להחליט על בניית אתר אינטרנט באופן מקצועי אבל להחליט שאתם יכולים לעצב אותו לבד גם אם הידע שלכם בפוטושופ בסיסי למדי. כשהתוצאה פחות מאשר מושלמת, גם קידום האתר נעשה מאתגר הרבה יותר, ואין סיבה לחסוך בעלויות עכשיו רק כדי לשלם מחיר כבד בהמשך.

 

3 – קידום אורגני בגוגל

הזכרנו את הנושא הזה בכמה מילים אבל ראוי שנעניק לו מקום כבוד. קידום אורגני בגוגל הוא בכל זאת אחת המטרות החשובות ביותר, שכן הלקוחות שלכם יחפשו אתכם במנוע החיפוש הגדול בעולם. כדי שהם יידעו שאתם קיימים רצוי להשקיע את הזמן ואת האנרגיות בשיפור הדירוג שלכם, בין אם באמצעות ניהול תוכן ממוקד מילות מפתח, בין אם על ידי התאמת האתר לסוגי המסכים השונים (אתר רספונסיבי) ובין אם על ידי החלפת קישורים. עיצוב ובניית אתרים מחייבים תכנון ארוך טווח, כזה שאיננו ממוקד רק בהשקת אתר מרשים ונעים לעין, אלא בהקמת אתר שימשוך את הלקוחות, יגרום להם להישאר ויעודד אותם לפעול.

 

4 – האסטרטגיה השיווקית שלכם

ההחלטה לבנות אתר היא אחת ההחלטות המרכזיות והחשובות ביותר עבור העסק, אבל זהו רק הצעד הראשון. בזמן שאתם עובדים לצד גורם מקצועי שיסייע בתכנון, עיצוב ובניית אתרים, שימו דגש גם על האסטרטגיה השיווקית ותכננו את המהלכים הבאים שלכם. קידום אורגני בגוגל הוא כמובן חלק אחד קטן בפאזל הזה, אבל קידום אפקטיבי יכלול גם מהלכים נוספים, כדוגמת ניהול עמוד פייסבוק וקידום ממומן ברשת החברתית הפופולרית ביותר. אז נצלו את הזמן, חשבו קדימה ותכננו איך תקדמו את האתר שלכם – הכלי העוצמתי ביותר שעומד לרשותכם – ואיך תמשכו אליו קהל גדול הרבה יותר.

 

5 – בחירת חברת עיצוב ובניית אתרים

פיסה חשובה מאוד בפאזל המורכב הזה היא חברת בניית האתרים שבה תבחרו. חברת דרוקסיט, עם ניסיון רב בתכנון, קידום, עיצוב ובניית אתרים, מעמידה לרשותכם את כל הכלים שאתם צריכים כדי לעשות את זה כמו שצריך מהרגע הראשון. מצד אחד תכנון מדויק ובניית תכנית עבודה שנשענת על האסטרטגיה השיווקית שלכם, ומצד שני כלי ניהול פשוט ונוח שיאפשר לכם לשלוט טוב יותר במה שקורה בעסק. הליווי המקצועי הזה מאפשר לכם להשיג את כל המטרות, למצות את מלוא הפוטנציאל (העצום) הטמון בקידום באמצעות גוגל ופייסבוק, ולכבוש את כל המטרות שלכם.

 

בניית אתרי אינטרנט וקידום אורגני בגוגל נמצאים במרחק נגיעה – צרו איתנו קשר עוד היום ונתחיל לתכנן את האתר החדש שלכם!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה