ג'ייקובן בראון חתם בהפועל ירושלים



הפועל ירושלים החלה במסע הרכש שלה לקראת העונה הבאה. הראשון לחתום הוא הגארד ג'ייקובן בראון, בוגר מכללת טקסס, לשעבר שחקן אא"ק אתונה ובעונה האחרונה שיחק בהפועל גליל\גלבוע שם כיכב עם ממוצע של 16.3 נק' למשחק.

אחרי עזיבתו של אורי אלון, הפועל "בנק יהב" ירושלים מתחילה להיבנות מחדש וההחתמה הראשונה שלה העונה היא הגארד ג'ייקובן בראון (28, 1.90), שחתם בקבוצה לשנתיים וילבש את המדים האדומים עד תום עונת המשחקים 2019/2020.

בראון, בוגר מכללת טקסס, יפתח בירושלים את עונתו השביעית באירופה לאחר ששיחק בין היתר באא"ק אתונה, טורק טלקום וקרשיאקה, במדיה רשם ממוצעים של 15.5 נק' + 5.1 אס' בליגת האלופות. בעונה האחרונה הצטרף בראון להפועל גלבוע/גליל, שם כיכב עם 16.3 נק' + 5.9 אס' בעונה הסדירה ו-20.3 נק' + 6.3 אס' בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל "בנק יהב" ירושלים.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס להחתמה: "אני מאוד שמח על ההצטרפות של ג'ייקובן. כולנו מכירים את האיכויות שלו כשחקן. מעבר לכדורסל נטו, מדובר במנהיג שסוחף אחריו את כולם במחויבות שלו"

"אני שמח ונרגש להצטרף להפועל", מסר בראון. "סדרת רבע הגמר הייתה מרתקת והוציאה ממני את המיטב. האווירה בארנה הייתה מדהימה ואני משתוקק להיות לצד האוהדים המדהימים בירושלים"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה