עונת מעברי הדירה החלה ורבים מתחילים לחפש דירות, לארוז ולעבור לדירה שכורה או לדירה חדשה שנרכשה על ידיהם.

 

מעבר דירה כפי שרבים יודעים היא משימה לא קלה ולכן חשוב לבצע מעבר דירה בצורה הטובה ביותר וזאת למען תהליך מעבר פשוט הרבה יותר.

אבל כיצד אפשר לעבור דירה בדרך פשוטה במיוחד, בין אם אתם עוברים לדירה שכורה לבין אם רכשתם דירה? כמה טיפים מעולים בהמשך!

בימי הקיץ, רבים האנשים שמחליטים לעבור דירה בין אם בשל העונה הנוחה יותר למעבר, לבין אם בשל הרצון לעבור דירה לפני החופש הגדול או בין חופשות הלימודים. עם זאת תהליך של מעבר עלול להיות לא קל, ולכן יש לפעול בדרכים הבאות:

ביצוע עבודות שיפוצים לפני המעבר - אם אתם עוברים לדירה שרכשתם ומדובר בדירה מיד שנייה :חשוב לבדוק איזה שיפוצים דרושים בדירה. כיום באמצעות קבלן שיפוצים בירושלים, במרכז בצפון או בכל מקום - ניתן לבצע את השיפוצים הדרושים כמו למשל: תיקון של כבלים בולטים מהריקות, הורדת קירות גבס, תיקון מדרגות, ארונות ושלל שיפוצים. ביצוע הפעולה לפני הכנסת הריהוט לדירה תחסוך לכם זמן והתעסקות בשיפוץ לאחר שכבר תגורו במקום.

תכנון ועיצוב הדירה- לפני שאתם מבצעים את המעבר חשוב להגיע לדירה שאתם שוכרים או רוכשים, למדוד אותה להכין שרטוט שלה. בכך להחליט כיצד תמקמו את הריהוט בחללים השונים, מה שיאפשר לכם להתארגן בדירה החדשה בקלות. עוברים לדירה שכורה? פתרונות אחסון לבית קטן יאפשרו לכם לתכנן את המעבר בצורה נוחה יותר תוך שימוש בחללי אחסון ופתרונות אחסון לכל החפצים שלכם.

ניקיון – הגיעו לנקות את הדירה כמה ימים לפני המעבר. בצעו ניקיון יסודי גם בדירה שאתם עוזבים וגם בדירה שאתם נכנסים אליה כך שלא תצטרכו להתעכב על נושא הניקיון זמן רב מידי בעת המעבר. בנוסף כיום ניתן לשכור שירותים של חברות ניקיון המספקות ניקיון יסודי לפני מעבר דירה. אם יש לכם תקלות קטנות בדירה: בחרו בקבלן שיפוצים, בירושלים, בתל אביב או בכל מקום שאיליו אתם עוברים למען סיום עם עבודות השיפוצים הקטנות.

תכנון המעבר - תכננו את מעבר הדירה בצורה קפדנית ושימו לב לשעות המעבר. חשוב לקבוע עם חברת ההובלה כמה שיותר מוקדם בשעות הבוקר ולארוז את הדירה שבוע לפני המעבר: בכך תוכלו לחסוך בזמנים בעת ההליך עצמו. גייסו אדם שיגיע לדירה החדשה ויקבל מהמובילים את החפצים וכבר יתחיל לסדר ריהוט במקומות המתאימים.

שלב האריזות – חשוב לדעת לארוז את הדירה בחכמה. השתמשו בציוד אריזות כמו ארגזים איכותיים, דבק מסקין טייפ עמיד, בניילונים עבים לעטיפת חפצים שבירים ובכל מה שדרוש כדי לארוז נכון. חשוב לחלק את הארגזים לחדרים ולארוז בכל ארגז פרטים מאותו החדר. לדוגמא : יש להקצות ארגז לחדר האמבטיה ולהכניס בו את כל המגבות, כלי הרחצה, והפריטים שבאמבטיה שלכם. בכך, בזמן שתגיעו לדירה החדשה יהיה לכם קל יותר לפרוק את הארגזים. עוד יש לכתוב על כל ארגז מה הוא מכיל ולאיזה חדר עליו להגיע, תוך ציון  המילה 'שביר' על ארגזים שבירים וזאת כדי שהמובילים ידעו לנהוג איתם בזהירות.

שלב הפריקה – במידה והעברת לבית קטן השתמשו בכמה שיותר פתרונות אחסון  ובדקו היכן אתם יכולים להצניע חפצים. שימו לב כי כל בן בית פורק את החפצים שלו בצורה נכונה וודאו כי לא שכחתם שום דבר במהלך המעבר.

כעת אתם מוכנים למעבר דירה ואתם יכולים לעשות את הפעולה תוך שאתם יודעים כי  אתם יכולים לעבור את התהליך בצורה קלה יותר וזאת במידה ותשתמשו באנשי המקצוע הנכונים ובשירותים טובים למעבר דירה.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה