שבעה מצבים שאתם לא יכולים לוותר על עורך דין



רבים מאתנו היו שם ורבים מאתנו עוד יהיו שם: מצבים משפטיים שונים , סכסוכים וסיבוכים, כמו גם פגיעות שבהן אי אפשר לוותר על עורך דין.

 

זה נכון שישנם מקרים מסוימים שבילוי בפורומים של עורכי דין והתייעצות עם מכרים ואנשי מקצוע יכולה לפתור אתכם מתשלום שכר טרחה או תשלום שעת ייעוץ יקרה של עורך דין, אבל עדיין ישנם מספר מצבים שבהם שכירת שירותים של עורך דין היא פשוט בלתי נמנעת!

אז באילו מצבים נצטרך עורך דין? הנה 7 מצבים שאתם זקוקים ל"כרישים" לצדיכם.

במקרים של רשלנות רפואית – עורך דין רשלנות רפואית נחשב בין אנשי המקצוע העסוקים ביותר שיש שכן כיום, וזאת בשל העובדה כי יש מקרים רבים של רשלנות רפואית!

כיום יותר ויותר אנשים שוכרים שירותים של עורכי דין המומחים בתחום זה, בזמן שעורכי דין רשלנות רפואית מסייעים במקרים שונים כמו רשלנות רפואית בלידה, בניתוח, בהריון, במהלך בדיקות, בעת טיפולי שיניים ואפילו בעת טיפול אלטרנטיבי והם מסייעים לתובע להבין האם הוא בכל יכול לתבוע או אם יש לו עילה לתביעה, הם מסייעים לתובע להמציא ולרכז את כל הטפסים החשובים, מייצגים אותו בוועדות רפואיות ולאחר מכן מגבשים תביעה ומגישים אותה כנגד במוסד הרפואי המטפל שהסב את הנזק וגרם לרשלנות.

בכך יכולים התובעים ליהנות מכספי פיצויים שמסייעים להם לשקם את חייהם לאחר הפגיעה עקב רשלנות רפואית.

בעסקאות מקרקעין -  לפי הפרסומים האחרונים בחדשות מחירי הדירות בירידה וזה הזמן להתחיל להתעניין  בקנייה של דירה.

אם אתם מאותם אנשים שכבר בתהליך, חשוב שכל צעד שאתם עושים בקשר לדירה תעשו את זה בליווי של עורך דין בדגש על עורך דין מקרקעין שמתמחה בקניית דירה.

בכל הנוגע לעסקאות נדל"ן, התחדשות עירונית, פינוי בינוי, חתימה על חוזי תמ"א והתנהלות מכל סוג בתחום המקרקעין - חשוב תמיד להיעזר בלווי מקצועי, שכן העדר ליווי עלול לגרור הפסדים גבוהים, חתימה שאינה מבוקרת על חוזים, כישלון עסקאות, הקטנת רווחים ועוגמת נפש.

עם זאת, ליווי של עורך דין המומחה במקרקעין, יאפשר לכם קבלת המקסימום מעסקת הנדל"ן, בחינה מדוקדקת של הסכמים וליווי מקצועי ונכון לאורך כל הדרך.

 

בעת אישום פלילי – זומנתם לחקירה? הואשמתם בעבירה? מישהו מאיים עליכם או מאשים אתכם באיומים או הטרדה? זה הזמן לפנות לעורך דין פלילי. אם אתם חשים מאוימים או שמישהו מאשים אתכם בדבר חשוב שתמיד יהיה לצדכם עורך דין פלילי.

עורך דין מסוג זה יכול ללוות אתכם בכל שלב החל משלבי החקירה עד לייצוג הולם בבית המשפט.

כיום לכל אדם שנחקר במשטרה יש את הזכות להמתין לעורך דינו, ולכן אם אתם נמצאים בסיטואציה מסוג זה שנחשבת מלחיצה למדי - חשוב שתצרו קשר עם עורך דין פלילי מומלץ.

 

 (קרדיט לתמונה pixabay)

בעת שלילת רישיון - רישיון הנהיגה שלנו הוא אחד הדברים החשובים ביותר לנו בהתנהלות היום יומית שכן הרכב שלנו והיכולת לנהוג בו מקנה לנו איכות חיים טובה יותר.

מלבד זאת ישנם רבים שנהיגה עבורם היא יכולת להתפרנס ולכן אם נשלל רישיונכם חשוב להיעזר בעורך דין תעבורה.

עורך דין מסוג זה יקנה לכם את היכולת לקבל את הרישיון שלכם בחזרה בצורה מהירה יותר, הוא יעזור לכם לעבור וועדות רפואיות ופסיכולוגיות במוסדות שונים של משרד התחבורה וייצג אתכם במידה ותשפטו על עבירת תנועה.

בהקמת עסק - אם יש לכם עסק (או שאתם מקימים אחד כזה) חברה בע"מ, משרד מכל סוג, יוזמה המצאה או סטארט אפ חשוב: תמיד שיהיה לצדיכם עורך דין מנוסה בתחומים של דיני תעסוקה, בליגיטציה, הסכמים, פירוק חברות, הגנה על מוניטין, פטנטים ועוד. באמצעות עורך דין זהתוכלו להגן על מה ששייך לכם ולמקם רווחים.

בתהליך גירושין - בכל הנוגע למוסד הנישואין: הסטטיסטיקה תמיד הייתה לא ידידותית במיוחד, תוך שהיא מראה שמתוך שני זוגות אחד תמיד מתגרש.

בשל, כך אם גם אתם חלק מהסטטיסטיקה ואתם לא מצליחים לבצע את התהליך בצורה טובה או כזאת שמטיבה עמכם - חשוב להיעזר בעורך דין גירושין שיוכל להקנות לכם את כל מה שמגיע לכם עם מקסימום תועלות.

סכסוכי עבודה – נדירים המקרים שבהם עובד פוטר או התפטר ממקום העבודה ב'נפילה על צווארו של המעסיק' ולכן ישנן כיום בעיקר בארץ תביעות רבות בנוגע לזכויות העובד.

כיום בבית הדין לעבודה מוגשות שלל תביעות בנושאי העדר פיצויים, העדר תשלומי פנסיה, אי תשלום משכורות, ושלילת זכויות מעובד.

אם גם אתם נפלתם קרבן למעסיק שאינו משלם את תשלומי החובה שלו, חשוב שתפנו מיד לעורך דין שיסייע לכם בתביעה כנגד המעסיק.

לסיכום, כדי להרוויח יותר, לקבל זכויות מרביות ובכלל ליהנות ממשהו נדיר שנקרא 'צדק' - חשוב לא לוותר ולשכור כבר היום עורך דין שמתאים לתביעה שלכם ובכך להגדיל את הסיכויים שלכם לנצח!

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה