נבחרת ישראל תארח את נבחרת ארגנטינה באצטדיון טדי



מוצאי שבת (9.6) | אצטדיון טדי, ירושלים

דניאל בנעים, מנכ"ל ומייסד קבוצת "קומטק" היוזמת ומפיקת המשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה, הודיע הערב בהתייעצות עם ההתאחדות לכדורגל כי המשחק בין הנבחרות יערך במוצאי שבת, תשעה ביוני, באצטדיון טדי בירושלים.

לדברי בנעים, חברת "קומטק" נערכת להפקת משחק כדורגל בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר וכבר בימים הקרובים יחלו עבודות תשתית ולוגיסטיקה באצטדיון טדי על מנת לאפשר לעשרות אלפי הצופים חוויית משחק מהנה.

שרת התרבות והספורט מירי רגב, ברכה על ההחלטה ואמרה: "זהו כבוד גדול לארח בירושלים את נבחרת ארגנטינה וכוכבי הכדורגל הטובים בעולם בראשם לאונל מסי, וכי קיום המשחק בירושלים יאפשר לאוהדי הכדורגל לעלות לבירה וליהנות ממשחק חשוב ומרגש".

עופר עיני, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״נבחרת ישראל ומדינת ישראל גאות לארח בירושלים, בירתנו, את אחת הנבחרות הטובות בעולם. מגיעות מחמאות גדולות לכל מי שעשו לטובת העניין, ודאי לשרת התרבות והספורט מירי רגב. אני משוכנע כי מחכה לכולנו חוויה ייחודית ומהנה של כדורגל משובח״.

זהו המשחק האחרון של נבחרת ארגנטינה לפני המונדיאל והוא מעורר עניין רב בקרב מאות מיליוני אוהדי הנבחרת ברחבי העולם. חברת "קומטק" תפרסם בימים הקרובים בצורה מסודרת  את מועדי מכירת הכרטיסים לקהל הרחב ואת כל הפרטים הנלווים ללוחות הזמנים של ביקור נבחרת ארגנטינה בישראל.

צילום: פלאש 90 - יהונתן זינדל. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה