איך לארגן מסיבת הפתעה?



אחת הדרכים לשמח את היקרים שלנו ביום הולדתם, היא לארגן עבורם מסיבת הפתעה עם האנשים האהובים עליהם. ארגון מסיבת הפתעה יכול להתברר כהפקה לא פשוטה, אך עם תכנון נכון ושימת לב לפרטים הקטנים, אפשר לצלוח את המשימה ובגדול!

 

חשבו על קונספט

כדי לתכנן מסיבת הפתעה מיוחדת ומפתיעה, נסו לחשוב על קונספט שחוגגי יום ההולדת יאהבו. תוכלו לערוך את המסיבה בנושא אחד מתחביביו העיקריים של חוגג יום ההולדת או לחילופין, תוכלו לבחור נושא אחר ומעניין לא פחות. דוגמאות נהדרות לקונספטים למסיבות הפתעה יכולות להיות מסיבת הוואי, מסיבת פול מון, מסיבה מקסיקנית, יום הולדת סובב עולם, מסיבת דיסני, יום הולדת הישרדות וכו'. את תפאורת המסיבה והפעילויות, תכננו בהתאם לקונספט הנבחר.

 

 

צילום (קרדיט pixabay.com)

קביעת מועד והזמנת האורחים

למועד המסיבה יש חשיבות משמעותית, משום שהוא צריך להיות מסונכרן עם תאריך יום ההולדת של חתן או כלת המסיבה. רוב מארגני מסיבות ההפתעה, נוטים לערוך את המסיבה סמוך לתאריך יום ההולדת ולא באותו היום על מנת לשמר את אפקט ההפתעה, ברוב המקרים, המסיבה תהיה ערב לפני. לאחר בחירת המועד הרצוי, ערכו רשימת מוזמנים בהתאם לכמות האנשים שתרצו להזמין. תוכלו להתייעץ עם חברים נוספים, כדי לוודא שאכן כללתם ברשימה את כל האנשים החשובים לחוגג יום ההולדת. בשלב זה, תוכלו לפתוח קבוצת WhatsApp משותפת, כדי לעדכן את כל המוזמנים בפרטים הנוגעים למסיבה. השתדלו שלא לקרוא לקבוצה "מסיבת הפתעה לדנה", אלא להעניק לה שם סודי, כך שגם אם הקבוצה תתגלגל לעיניו של חוגג יום ההולדת, הוא לא יבחין שמדובר בארגון מסיבת ההפתעה שלו. אגב, ניתן להימנע מפתיחת קבוצת WhatsApp, ופשוט לשלוח הודעות אישיות לכל המוזמנים ולבקש לשמור על חשאיות בנוגע לאירוע. כדאי לוודא עם המוזמנים מי מתכוון להגיע, כך תוכלו לחשב את כמות האורחים שתהיה במסיבה ולהיערך לכך בהתאם.

 

מתחילים לארגן...

אחרי שחשבתם על קונספט, בחרתם מועד למסיבה ואתם יודעים מה תהיה כמות האורחים באירוע, תוכלו להתפנות לתכנון הפרטים הקטנים של מסיבת ההפתעה. בשלבי התכנון, מומלץ להיעזר בחבר נוסף, כך ארגון המסיבה יתחלק בין שניכם. ראשית, בחרו את המיקום בו תיערך המסיבה. היא יכולה להתרחש בבית של אחד החברים, בביתו של חוגג יום ההולדת, בפאב אהוב ואף ניתן לשכור מקום לחגיגה. חשבו על הדרך הטובה ביותר להוביל את חתן יום ההולדת למסיבת ההפתעה שלו מבלי שיחשוד בכך. נסו לתכנן את המסיבה כך שתתאים לאופיו של החוגג והאורחים, אם מדובר בילדים, תוכלו להכין משחקי הפעלה מהנים, ולמבוגרים ניתן לקיים משחקי אלכוהול מגוונים. קחו בחשבון את כל עניין הלוגיסטיקה והפרטים הקטנים, מקומות ישיבה בכמות מספקת, קישוטים התואמים את קונספט האירוע, כיבוד מתוק, מאכלים טעימים וכו'. ערכו רשימה של כל הדברים המתוכננים, כך תוכלו לארגן את המסיבה בצורה מסודרת ויעילה.

 

אבל... מה אוכלים?

אין מסיבה בלי עוגה? זה נכון, אבל גם אין מסיבה בלי אוכל. חשוב לדאוג במסיבת ההפתעה לשולחן מאכלים וכיבוד ממנו האורחים יוכלו ליהנות לכל אורך החגיגה. את השולחן מומלץ לעצב לפי הקונספט הנבחר ולשלב בין המאכלים אלמנטים עיצוביים המתכתבים עם נושא המסיבה. השראה לעיצובי שולחן תוכלו לשאוב מאתרים שונים ברחבי הרשת. ניתן להזמין למסיבה מגשי אירוח לאירועים עם מגוון מאכלים מפנקים. הנטייה היא להיצמד לתפריטים חלביים במסיבות מסוג זה, כך שתוכלו לדאוג למגשי אוכל עשירים בכל טוב כדוגמת פלטת ירקות, מגש של גבינות ייחודיות, פשטידות, מאפים מלוחים ועוד. כמו כן, אל תזניחו את עולם המתוקים, כך שמעבר לעוגת יום ההולדת, ניתן להכין אזור מתוק בשולחן שיכלול קינוחים, עוגיות טעימות, סוכריות גומי, שוקולדים ופירות העונה. את המתוקים תוכלו לאחסן בצנצנות זכוכית שיסייעו לעיצוב השולחן.

 

 

(קרדיט pixabay.com)

קישוט ומיתוג המסיבה

כאמור, בתפאורת המסיבה כדאי להיצמד לקונספט הנבחר, לדוגמא, במסיבת הוואי, תוכלו לעטר את המתחם בפרחים, אננסים, כוסות בצורת קוקוס, שרשראות הוואי, כלים פרחוניים, דגלונים צבעוניים הנעוצים במאכלים שבשולחן האוכל ואף תוכלו לחלק למשתתפים חצאיות הוואי ססגוניות שיוסיפו צבעוניות נוספת לחגיגה. אחד הדברים שהפכו נפוצים במסיבות לאחרונה, הוא נושא המיתוג. מדבקות שנושאות את שמו של חוגג יום ההולדת מופיעות על בקבוקי השתייה, הכוסות, המפיות ושאר הפריטים במסיבה. תוכלו למתג את האירוע בעזרת מעצב גרפי שיעצב עבורכם לוגו לאירוע או שתוכלו להשתמש באחת מהתוכנות החינמיות לעיצובים, בהן נמצאים עיצובים קיימים הניתנים לשינוי לפי דמיונכם, ולאחר מכן הדפיסו אותם על דפי מדבקה.

נסו לחשוב על עיצוב יוצא דופן וייחודי ויחד עם זה, שלבו בלונים צבעוניים ודגלים מקיר לקיר, שכן אלה אלמנטים מהותיים במסיבות יום הולדת.

 

מתנה בהפתעה

בדיוק כשחתן יום ההולדת יחשוב שהסתיימו ההפתעות, הפתיעו אותו בשנית עם מתנה מכל אורחי האירוע. ניתן לצלם סרטון ברכות הכולל איחולים מכל חבריו כשברקע מתנגנים השירים האהובים עליו במיוחד ואף ניתן ליצור אלבום ברכות מכל החברים המשולב בתמונות מחוויות בלתי נשכחות. בחרו במתנה מפתיעה ומרגשת, שתגרום למסיבת ההפתעה להיות זיכרון נהדר עליו יוכל להתרפק בהמשך.

 

מסיבת הפתעה ליום ההולדת יכולה להיות מוצלחת במיוחד אם תקדישו זמן לתכנון וארגון החגיגה, כך שתתאים לאופיו של חוגג יום ההולדת. קונספט ייחודי, עיצוב מותאם אישית, אוכל טעים ומתנה בהפתעה יסייעו למסיבת יום ההולדת להיות חוויה בלתי נשכחת גם לחתן יום ההולדת וגם לאורחי המסיבה. מזל טוב!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה