תבוסה בנתניה: 1:4 למכבי נתניה על בית"ר י-ם



בית"ר ירושלים שחלמה להגיע במרחק 2 נקודות למשחק בשבת נגד הפועל באר שבע בטדי נחלה אתמול תבוסה נגד חניכיו של סלובדן דראפיץ' ושי ברדה בנתניה. המרחק מב"ש עומד על 5 נק'

פלאש 90

בית"ר ירושלים הגיעה הערב (שני) לנתניה כשהיא יודעת שניצחון שלה יצמק את הפער מהפועל באר שבע המוליכה לשתי נקודות בלבד ולמעשה האליפות תהיה תלויה בה בלבד. אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד, מכבי נתניה הביסה אותה 1:4 והשאירה את הפער בפסגה על חמש נקודות. בשבת הקרובה, בית"ר תפגוש את הפועל באר שבע בטדי ותנסה להציל את העונה.

נתניה רמסה את בית"ר במחצית הראשונה: דידייה קוגבנייה הגביה, ואביב אברהם כבש את הראשון (15). דיא סבע הפציץ את הרשת מ-25 מטרים וכבש את השני (31), וקוגבנייה קינח עם השער היפה במשחק (44). ערן לוי מסר מהחצי, הקשר השתלט על הכדור, סיבסב את קונט והקפיץ מעל סתיו שושן. 0:3 כבר במחצית, אי אפשר לצאת מזה.

בית"ר פתחה בהתלהבות את המחצית השנייה אבל לא הצליחה לכבוש שער מהיר שיחזיר אותה למשחק, בדקות האחרונות נתניה חזרה לשלוט וקינחה עם הרביעי, ערן לוי הגביה וטים הויבך נגח פנימה (81). חן עזרא צימק דקה מאוחר יותר, אבל זה היה מאוחר מדי . דיא סבע הורחק (84) אחרי שגיאה חמורה של אוראל גרינפלד: החלוץ גלש לעבר הכדור, השופט חשב שהוא פגע בקונט והרחיק את החלוץ, שיחמיץ את המשחק החשוב של הקבוצה מול מכבי ת"א בשבוע הבא בקרב על אירופה.

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה