קידום אתרים עושים רק בחברה מקצועית!



אז מהו בכלל קידום אתרים? יש מיליוני אתרי אינטרנט ברחבי העולם, אתרים בתחומים שונים – אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי חדשות, אופנה ועוד רבים אחרים.

 היום שלא כמו פעם האינטרנט רווי באתרים שעוסקים באותם תחומים, בעלי עסקים שמוכרים את אותם השירותים או אותם המוצרים והתחרות רק הולכת וגוברת. בשביל להיות ייחודיים ובשביל לקבל חשיפה צריך לעשות קידום בגוגל בצורה מקצועית, קידום של ביטויי מפתח רלוונטיים לתחום האתר בשביל להופיע במעלה תוצאות החיפוש של גוגל.

מהו קידום ביטויי מפתח?

ביטויי מפתח אלו ביטויים שסביר להניח שהגולש יקליד בשאילתא במנוע החיפוש בגוגל. המטרה, להיות בתוצאות הראשונות באותם ביטויים ואת זה עושים באמצעות פעולות שונות בתוך האתר ומחוצה לו. בתוך האתר – הקדשת עמוד לכל ביטוי וביטוי והטמעה של הביטוי הזה בצורה הגיונית בעמוד, כך שמנוע החיפוש שסורק אחר אתרים רלוונטיים בחלקיקי השניות לאחר כתיבת השאילתא יציג דווקא את העמוד הזה. זה כולל גם אופטימיזציה של עמודי האתר, אופטימיזציה של קוד האתר, הגברת מהירות הטעינה של האתר, הטמעת תוכן באתר, כתיבת תגיות לתמונות ולעמודים, יצירת קישורים פנימיים ועוד פעולות רבות ומגוונות. מחוץ לאתר קידום אתרים מתמקד בעיקר בבניית פרופיל קישורים נכנסים, קישורים שגוגל מזהה כ"המלצות" מה שמעלה את ערכו של העמוד (כמובן בהתאם לאיכות הקישורים)

שיטת 10 השלבים של חברת "מדיה גרופ"

כתוצאה מניסיון רב שנים חברת "מדיה גרופ" פיתחה את שיטת 10 השלבים לקידום אתר, שיטה שהוכחה כבר כיעילה מאוד. 10 השלבים הללו מתחילה עם בניית אסטרטגיה שיווקית בהתאם לקהל היעד של האתר, ללקוחות הפוטנציאליים ולתחרות בשוק, ממשיכה עם מחקר ראשוני של ביטויי מפתח לקידום האתר, עבודה בתוך האתר עם אופטימיזציית תוכן וקוד, חיבור לכלים מתקדמים שמאפשרים מעקב ומדידה אחר ההתקדמות, התאמה של עוד ועוד עמודים פנימיים בהתאם לביטויים שהופקו ממחקר מילות המפתח, רישום לאינדקסים ומנועי חיפוש, כתיבת מאמרי איכותיים בתוך האתר ומחוץ לאתר שמובילים אליו, בניית מערך קישורים איכותיים, מעקב יומי אחר ההתקדמות והפקת דו"ח כל 3 חודשים המרכז את הפעילות ואת התוצאות.

עם הצלחה לא מתווכחים!

שיטה זו של חברת "מדיה גרופ" הוכיחה אם כן את עצמה פעמים רבות, שיטה סדורה ויעילה שיכולה לקחת כל אתר בכל מצב שהוא ולהפוך אותו לאתר מבוקש עם כניסות רבות. פועל יוצא של אותן כניסות הוא לקוחות רבים יותר שיוצרים קשר ומתעניינים בשירותים או במוצרים, יותר רכישות בחנויות וירטואליות ובשורה התחתונה, יותר פרנסה לבעלי האתר.

חברת "מדיה גרופ" מקפידה על אמינות ושקיפות לכל אורך הדרך ומעבר לעדכונים התקופתיים בהתקדמות היא מאפשרת ללקוחותיה לקבל מידע על התהליך. החברה מספקת בנוסף מעטפת פתרונות פרסום לאתרי אינטרנט מעבר לקידום אורגני בגוגל (פרסום ממומן, פרסום ברשתות החברתיות ועוד)

צרו קשר עכשיו וקלו מידע נוסף!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה