הערב: בית"ר נגד ק"ש בחצי גמר גביע המדינה



הקבוצה מהבירה דרוכה לקראת חצי גמר גביע המדינה (20:50), אליו תגיע בסגל חסר. סאבו בספק בשל סדק באצבע, בקבוצה מאמינים שיוכל לשחק עם זריקה. ז'אורז'יניו יחזור לסגל.

פלאש 90

עשר שנים עבור מאז שהגיע גביע המדינה לבירה, עשר שנים מאז שכיכר ספרא נצבעה צהוב שחור, עשר שנים אפורות יכולות להגיע אל סופם עם גביע ביד. אוהדי בית"ר ירושלים נרגשים לקראת משחק חצי הגמר נגד קריית שמונה (20:50) בסמי עופר וחלקם קנו כרטיסים אפילו ב-400 ש"ח. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "מי שלא יעלה לשחק, רוב האיצטדיון יהיה קהל שלנו שידחוף בטירוף מהדקה הראשונה. זה שווה הרבה מאוד וכל שחקן צריך לתת מעצמו יותר במעמד ואווירה כזאת."

בנוגע לסגל, בסיום האימון אתמול היו כמה דפיקות לב אצל אנשי בית"ר כאשר אריק סאבו נחבל באצבע ברגלו וסבל מכאבים. השחקן נלקח לצילום בבית החולים, שם התברר כי הוא סובל מסדק באצבע. אמש היתה תחושה כי הסלובקי בספק לחצי הגמר, אולם בבית"ר משוכנעים שאם יעלה עם זריקה יוכל לפתוח. מי שלא יהיו חלק מהסגל הערב הם דוד קלטינס, אנטואן קונטה ומרסל הייסטר הפצועים. מי שאמור לחזור לסגל הקבוצה לאחר שישה שבועות שהיה בחוץ הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שחזר לפני שבוע לאימונים מלאים.

אשר להרכב, נראה כי רק לאחר האסיפה היום בבית המלון תתקבל ההחלטה הסופית. עושה רושם שהמשבצת האחרונה תיפול על ההחלטה האם לפתוח עם שלושה בלמים וחן דילמוני כמגן או שמא עם חן עזרא. באימון שלשום תורגל עזרא בשמאל במערך של שלושה בלמים, אך לא נראה כי בני בן זקן יילך על האפשרות הזאת.

צילום: פלאש 90


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה