לפני שהכלבה נמכרה, הוחזרה לבעליה



השוטרים השיבו לתושבת ירושלים את כלבתה האהובה שנגנבה מחצר ביתה רגע לפני שנמכרה למרבה במחיר – 2 חשודים נעצרו לחקירה

ביום ד' האחרון, התקבלה במשטרה תלונתה של תושבת דרום העיר, לפיה כלבתה האהובה נגנבה מחצר ביתה והיא חושדת כי האדם שגנב אותה מנסה למכור אותה באמצעות פלטפורמות שונות בה מפרסם את תמונתה.

חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, פתחו מיד בחקירה מאומצת תוך הבנה כי הזמן קצר ועליהם לפעול במהירות על מנת לאתר את הכלבה בטרם יצליחו החשודים לממש כוונותיהם ולמכור אותה למרבה במחיר.


עם התקדמות החקירה, השתמשו החוקרים במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהביאו לאיתור זהותם וכתובתם של 2 חשודים בגניבת הכלבה, קטין ובגיר (אחים, מזרח י-ם).
 
ביום ה', בפעילות מבצעית מתוחכמת, שערכו החוקרים ובלשי המשטרה, איתרו את החשודים ועצרו אותם, וכן בחיפוש בביתם אותרה כלבתה של המתלוננת.
 
החשודים נחקרו בתחנת מוריה בחשד לגניבה, בסיומה שוחררו ע"י בית המשפט בתנאים.
 
חוקרי המשטרה הזמינו את בעלת הכלבה לתחנת המשטרה, שם השיבו לה בהתרגשות חזרה את הכלבה לידיה. האישה הודתה לשוטרים על פעילותם המהירה והנחושה.
 
במשטרה ציינו, זוהי הכלבה השנייה אותה הצליחו חוקרי המשטרה לאתר ולהשיב בתוך שבוע, מתוך הבנה שבעלי החיים וחיות המחמד מהווים חלק בלתי נפרד מהתא המשפחתי ועצם 'היעלמותם' מביאה לעיתים צער רב. משכך פועלת המשטרה תוך הפעלת מגוון שיטות חקירה ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שמטרתם איתור אותם בעלי החיים, השבתם לבעליהם וחקירת אותם עבריינים שבמעשיהם פוגעים בחיי התושבים. נגדם תפעל המשטרה ללא פשרות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה