בימים אלו מתקיימות בתיאטרון החאן חזרות להצגה "העולם האחר" מאת ג'ניפר הֵיילי. הצגה ראשונה תתקיים במוצ"ש, 17 בפברואר

עלילה:

הזמן: העתיד הקרוב. האינטרנט התפתח והפך לרשת מתוחכמת של מתחמי מציאות מדומה – כל מה שעליך לעשות הוא להתחבר, לבחור לך זהות ולצלול פנימה אל  כל מה שיש לרשת להציע.

כאשר בלשית משטרה צעירה מגלה מתחם מפוקפק בו עוסקים המשתתפים בפשע נורא, היא יוצאת למבצע   ללכידת יוצר המתחם.  המבצע  הופך למסוכן עבורה מרגע לרגע, חושף את סודותיה הכמוסים ביותר ומביא אל סוף מפתיע ומטלטל.

"העולם האחר" היא דרמת פשע וירטואלי המתרחשת ברשת האפלה וצוללת לעומקן של דילמות אתיות להן נידרש בעתיד הממשמש ובא. בעיצומה של מהפכה טכנולוגית מואצת, בעוד החקיקה נשארת מאחור, אי אפשר שלא לתהות האם חוויות מהסוג שנראה במחזה לא ישנו את התפיסה של מותר ואסור.

מאת: ג'ניפר היילי

בימוי: איה קפלן

משתתפים: אריאל וולף, אריה צ’רנר, יהויכין פרידלנדר, יעל טוקר וסוזנה פפיאן.

ג'ניפר היילי היא מחזאית אמריקאית שמתגוררת בלוס אנג'לס, שם ייסדה גם את איגוד המחזאים המקומי.

בנוסף לעבודתה בתיאטרון, כותבת היילי גם לסדרות בנטפליקס.

המחזה "העולם האחר" הוצג לראשונה בכנס מחזאים ב-2011 (הבכורה התקיימה ב-2013 בקליפורניה). מאז, הוצג המחזה במקומות נוספים ברחבי ארה"ב ובאוסטרליה. המחזה זכה בפרס סוזאן סמית בלאקברן לשנת 2012.

איה קפלן היא במאית תיאטרון, מחזאית ודרמטורגית. עבודותיה מועלות תדיר בתיאטראות שונים בארץ. קפלן פיתחה את "השיטה הארכיטקטונית" לניתוח טקסט ומלמדת אותה בסדנאות בארץ ובחו"ל. בין עבודותיה האחרונות בתיאטרון: "עושה כרצונו", "כוכבים תועים", "הכל אודות חוה" ועוד.

צילום: יעל אילן 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה