משטרת ירושלים ועיריית ירושלים השלימו מבצע משולב לאכיפה בשכונת עיסאוויה



במסגרת המבצע המשולב ביצעה העירייה פעולות אכיפה לשמירה על המרחב הציבורי לצד פעולות שיטור ושמירה על החוק והסדר שביצעה משטרת המחוז

במהלך המבצע הוסרו מכולות אשר הוצבו בשטחים פתוחים ללא היתר, הפריעו לסדר הציבורי, ושימשו בין היתר לפעילות מסחרית בלתי חוקית. כמו כן, פונו מצבורי פסולת גדולים, ובכלל זה פסולת בנייה ומתכת לצד רכבי גרוטאות, שהפריעו לתנועה ולסדר הציבורי. בנוסף, צבעו עובדי העירייה מחדש חזיתות של מבנים לאורך הרחובות הראשיים והסירו כתובות גרפיטי ממספר מוקדים מרכזיים. נוסף על כך, פונו מבנים ארעיים שהוצבו בשטחים פתוחים ללא היתר ושימשו לאחסון חיות משק בתנאים סניטריים ירודים, תוך סיכון ממשי לבריאות הציבור. לצד כל זאת, פינו עובדי העירייה שטחים ציבוריים, ובכלל זה שטחי חנייה ציבוריים, אשר נתפסו בכוח על ידי מפירי חוק מתוך השכונה.

במבצע המשולב השתתפו מפקחי אגף אכיפה ושיטור בעירייה, צוותי אחזקה עירונים, עובדי מינהל תפעול, עובדי ההוצאה לפועל, עובדי השירות הווטרינרי ושוטרי מחוז ירושלים.

בעירייה מציינים כי הפעילות המשולבת עם המשטרה באה במטרה לפנות את המרחב הציבורי מהשתלטות של גורמים פרטיים ומסחריים, אשר פועלים באופן הפוגע בתושבים שומרי החוק ומסכן את העוברים ושבים בדרך.

המבצע בעיסאוויה הוא חלק מסדרת מבצעים משולבים של המשטרה והעירייה בשכונות מזרח העיר בשנה האחרונה לשיפור האכיפה ולטיפול בבעיות הפוגעות בתושבים ובמרחב הציבורי.

 

תמונה באדיבות לאגף אכיפה ושיטור בעיריית ירושלים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה