תערוכת סיום מכינות בבצלאל



אחרי חודשים של עבודה אינטנסיבית, תלמידי תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי וארכיטקטורה של מכינת בצלאל יציגו את תיק העבודות שלהם בתערוכת הגמר של המכינה

התערוכה, הנחשבת לאירוע השיא של היחידה ללימודי חוץ, תציג את תוצרי המכינה הן בעבודה דו מימדית של רישום וציור והן בעבודה תלת מימדית של בניית מודלים ופיסול אובייקטים לאחר פיתוח קונספט. בנוסף במהלך התערוכה תתקיים הופעת ג’אז ו r&b של Rosa And The Salmon.

עבודות מתוך התערוכה:

זהר דדון, תלמידת תקשורת חזותית מהמכינה של בצלאל בבאר שבע יצרה קולאז׳ המבקר את אבדן החלוציות במדינה: ״במסגרת הלימודים נדרשנו לקחת קלישאה ולעשות לה טייק אוף. מכיוון שאני גרה בערבה הנושא של חקלאות מקיף אותי, אז החלטתי ללכת על הרעיון של חקלאות ועבודת אדמה. לקחתי כרזה ישנה של עבודה חלוצית והטייק אוף שעשיתי לה הוא שהדמות החלוצית היא בעצם עובד זר. העבודה נועדה להעביר ביקורת לגבי היעלמותו של החלוץ אותו החלפנו בעבודה זרה, ולשאול מה המקום שלנו״.

ספיר דהן, תלמידת עיצוב תעשייתי מהמכינה של ירושלים, ציירה ציור של אישה לצד הר של שושנים השואב השראה מהשיר ״שושנים עצובות״ של עידן רייכל: ״במסגרת קורס רישום קבלנו משימה ליצור משהו שלוקח השראה מהצבע האדום. מכיוון שאני מאוד אוהבת פרחים מיד חשבתי על שושנים. לקחתי השראה מהשיר ׳שושנים עצובות׳ המספר על אישה שעולה להר כדי לקטוף שושנים אדומות לבעלה, וכשהיא יורדת מההר השיר הופך להיות עצוב. אני ציירתי את הקטע האישה עולה להר כדי להעביר את האופטימיות בשיר״.

תערוכת סיום מכינות בצלאל תתקיים ביום שלישי, 30 בינואר, 19:00-22:00 בגלריה הראשית בבית הנסן שבירושלים. הכניסה חופשית.

היחידה ללימודי חוץ מטעם האקדמיה בצלאל בירושלים הוקמה כדי לענות על הדרישה הגוברת להרחבת האופקים והדעת בתחומי האמנות, העיצוב והיצירה. סגל ההוראה של היחידה, מבכירי המרצים בתחומם, מעביר את תוכניות הלימודים תוך שימוש בתשתיות הלימוד וסדנאות הטכנולוגיה והיצירה של בצלאל, הנחשבות למתקדמות ביותר. החוויה הלימודית המגוונת מעוררת את הסטודנטים לחשוב, לצמוח ולהתפתח.

 

תמונות: באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה