הדסה: ד"ר גיא הידש הוא מנהל היחידה החדש לאורולוגית ילדים בהדסה



מינוי חדש במרכז הרפואי הדסה: ד"ר גיא הידש הוא מנהל היחידה לאורולוגית ילדים

ד״ר הידש מומחה בטיפול רפואי וניתוחי במומים מורכבים של מערכת השתן, הכוללים ניתוחים משחזרים לדליפת שתן, תיקון מומים מולדים בכליות, בשלפוחית השתן ובאברי המין. כמו כן מבצע ד״ר הידש ניתוחים לפרוסקופים ורובוטים זעיר פולשניים בתינוקות וילדים.

את התמחותו ביצע ד"ר הידש באורולוגיה כללית במרכז הרפואי הדסה ובהמשך יצא לתת התמחות של שלוש שנים באורולוגית ילדים בארה״ב, שם צבר ניסיון רב תחת הנחייתו של ד״ר טוני קורי - מבכירי המומחים באורולוגית ילדים בעולם. במהלך ההשתלמות בארה״ב השלים ד״ר הידש תואר שני במחקר קליני באוניברסיטת קליפורניה.  

ד״ר הידש הוא חבר באיגוד האורולוגים הישראלי ובאיגוד האמריקני ומרצה בכיר באוניברסיטה העברית בפקולטה לרפואה, מקום בו זכה מזה שנתיים בתואר מצטיין דיקן בהוראה. אחת לכמה חודשים מבקר ד״ר הידש בבית החולים זיו בצפת ומבצע שם ניתוחים אורולוגיים בילדים.

ד"ר הידש פרסם עשרות מאמרים ומחקרים שראו אור, כולם בתחום האורולוגיה ואורולוגית ילדים, תחום בו הוא נחשב לסמכות. עיקר המחקר בו מתמקד ד״ר הידש הינו טיפול בילדים הסובלים מבעיות עצביות בשלפוחית השתן, היפוספדיס ושחזור מומים מולדים במערכת השתן בילדים.

"בעיות אורולוגיות הן נפוצות ומגוונות מאוד. רוב הבעיות מאובחנות עוד לפני הלידה בסקירת העובר, וחלקן בשלב מאוחר יותר כאשר הילד מתקשה להיגמל מחיתולים וממשיך להרטיב. בעיות אלו לא רק פוגעות באיכות החיים של הילד והמשפחה אלא גם יכולות להתדרדר לפגיעה כלייתית או לפגיעה בפוריות״, אומר ד"ר הידש. "השאיפה שלי עם קבלת המינוי המכובד הזה, היא לעשות את כל שביכולתי וביכולת הצוות המצוין באורולוגית ילדים על מנת להבטיח כי המטופלים שלנו יוכלו ליהנות מבריאות ואיכות חיים טובה לאחר הטיפול המתאים. אין לי ספק כי מוסד מפואר כהדסה הנמצא בחזית הרפואה ראוי להיות מוביל ופורץ דרך גם בתחום אורולוגית הילדים".

 

תמונה: דוברות הדסה 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה