בשורה לציבור היולדות: נחנכה "פינוקית" – מלונית היולדות של שערי צדק



שערי צדק חנך בשבוע האחרון מלונית חדשה כחלק ממכלול השירותים לרווחת היולדות. היא נבנתה ברמת מלונאות גבוהה, מותאמת במיוחד לצרכי היולדת והתינוק ומאפשרת אירוח מלא גם לבן הזוג

"המלונית החדשה נקראת 'פינוקית' , וכשמה כן היא אומרת שמרית אוחנה, מנהלת המקום. "השקענו מחשבה רבה בכל פרט לאפשר ליולדת מנוחה מלאה ופינוק. יצרנו מקום מיוחד, המעניק תחושה של בית חם עם שרות אישי יוצא דופן להם היולדת זקוקה לאחר הלידה ורגע לפני שהיא חוזרת הביתה".  

המלונית ממוקמת בסמוך למחלקת יולדות ד', וכוללת 10 חדרים. בכל חדר מיטות 'הולנדיה' מתכווננות, חדר אמבטיה מאובזר, שידת החתלה, כורסת הנקה, מקרר, פינת קפה, כספת, טלוויזיה, אינטרנט ופינת הסבה. תינוקייה צמודה מאפשרת ליולדת לבחור בין ביות מלא לחלקי, ומוזמנת בכל עת למסור את הרך הנולד להשגחת הצוות המקצועי וליהנות ממנוחה מלאה. לרשות המלונית עומדים מטבח ייעודי וחדר אוכל נפרד, עם מזון מגוון, טעים, מזין ובריא. צוות מקצועי ותומך עומד לרשות היולדות בכל שעות היממה.  "התנאים מתאימים לאירוח מלא גם לבעל. למדנו כי זוגות רבים מבקשים להתארח יחד במלונית לאחר הלידה עם הרך הנולד, לפני שובם הביתה", מוסיפה אוחנה. לובי מפואר ופינות ארוח במתחם המלונית לרשות היולדת ואורחיה.

"ההחלטה לפתוח את המלונית עונה על בקשות של יולדות רבות" אומרת גב' שרה נועם, מנהלת שירותי מנהלה לחולה בבית החולים. "הושקעה מחשבה רבה בתכנון, תוך התייעצות עם יולדות וחברי סגל בית החולים להתאמת המתחם לדרישות היולדת תוך עמידה בסטנדרטים  של מלנאות גבוהה להענקת חווית ארוח אופטימלית. גם תהליך ההצטיידות נעשה בתשומת לב מירבית שלא תוך הקפדה על טיב ואיכות הציוד.  המלונית נחנכה השבוע לשירות היולדות לאחר תקופת הרצה ואני גאה מאד בתוצאה ומקווה שגם האורחות שלנו תיהנינה מחוויה מיוחדת".

השהייה במלונית כרוכה בתשלום. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה