הטרנדים האחרונים בעיצוב מטבחים



המגמה המרכזית הרווחת בתחום עיצוב מטבחים היא שילוב בין פונקציונאליות, עיצוב וחדשנות. כל מלה מבין השלוש מהווה אחד משלושה אדנים שעליהם ניצב הטרנד החם בעיצוב מטבחים.

 

מטבח איכותי ובטיחותי הוא מטבח שמתכנניו ומעצביו בוחרים את חומרי הגלם העומדים בכל תווי התקן המחייבים והמחמירים, לרבות מוצרי פרזול, אשר בניגוד לדימויים הם לא מהווים רק אלמנטים קישוטיים אלא הם חלק בלתי נפרד מתכנון ועיצוב הבית על במטרה למקסם את אפשרויות האחסון בו, את עמידותם של פריטי הריהוט בו ולאפשר שימוש חלק, פשוט וקל במטבח.

כאשר מדברים על פרזול חשוב להבדיל בין פרזול פנימי, שחשיבותו לאבטחת איכות המטבח מהותית, לבין פרזול חיצוני (מתלים, ידיות, תאורה ועוד) המשווה למטבח מראה מודרני. בחירה מושכלת ומקצועית של אביזרי הפרזול הפנימי כגון: צירים, מסילות, מתקני עזר ועוד הם תנאי הכרחי ליצירת מטבח מודרני.

מטבחים מודרניים שמוטמעת בהם טכנולוגיה חדשנית

בשנים האחרונות ניכר שילובן של טכנולוגיות חדשות בבית בכלל ובמטבח בפרט. מגמה זו מבטאת את תפיסת חשיבות המטבח ומרכזיותו; המטבח הופך בבתים רבות לחלל החשוב והמשמעותי ביותר. הוא משמש להכנת אוכל, לאכילה, לבילוי, לאירוח וגם לעבודה. הוא משלב אזור נוחות עם סביבת עבודה.

אחד הטרנדים החמים בעיצוב מטבחים הוא שילוב של טכנולוגיות סריקה והדפסה על חומרי צריבה עמידים כגון עץ, פורמייקה, קרמיקה, זכוכית  ועוד. טכנולוגיה זו מאפשרת שפע של סוגי עיצובים צבעוניים ומורכבים. באמצעותה ניתן להעשיר מראה של ויטרינות ודלתות, משטח העץ של האי במטבח, דפנות הפורמייקה ועוד.

טרנד עיצובי נוסף הוא שימוש בעיבוד CNC של כרסום צורות דקורטיביות בעץ הנקבעות על ידי תכנת מחשב, שבאמצעותה ניתן לשוות לעץ מראה של גלי ים, לדוגמה.

מטבח חכם ונוח

מגמת הפיכת הבית לבית חכם אינה פוסחת גם על המטבח. כך ניתן לראות בתים שבהם דלתות וקלפות מתרוממות באמצעות מנגנון חשמלי המופעל בנגיעה אחת רכה ומאפשר פתיחה וסגירה חרישיים.

המטבחים המודרניים מתאפיינים בין השאר בגופי תאורה מגוונים, לרבות כאלה השקועים בוויטרינה או בפאנל מעל  כיור. שילוב אורות חזקים וחלשים, המאפשרים יצירת אווירה שקטה ואינטימית, המתאימה לבילוי הזוג לאחר שהילדים כבר ישנים, כמסכמים את היום על כוס משקה חם.

גם לצבעים יש תפקיד חשוב בעיצוב. ישראל מאמצת טרנד שמגיע אליה מאירופה, שם ניתן לראות במטבחיהם של משפחות וזוגות צעירים צבעים עזים ובהם אדום, כחול, אדום, ירוק, שחור, צהוב ועוד.

שקוף כמה המטבח יפה

אין ספק כי צבע מהווה אלמנט עיצובי חשוב ומרכזי. באמצעות צביעה שקופה ניתן להעשיר  ובעיקר להגן על ארונות. הצביעה השקופה משמרת את המראה ואת המרקם הטבעי של החומר שממנו הם עשויים. לעומתה, צביעה אטומה (המתאימה לכל החומרים)  מאפשרת לשוות לרהיטים ולמוצרים השונים גימור יפה- מט או מבריק, דמוי משי, בעל מראה גבישי ועוד.

על מנת לקבל מענה מיטבי לדרישות ולציפיות שלכם, מומלץ לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום תכנון, ייצור והתקנה של מטבחים מודרניים.

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה