יוצאים לדרך חדשה – עוברים לדיור מוגן!



מבוגרים, בני הגיל השלישי, מוצאים עצמם פעמים רבות, ובמיוחד בעת האחרונה, מתלבטים באם לעבור לדיור מוגן או שמא להישאר בביתם הפרטי. ישנם יותר ויותר פרסומים על אפשרויות של דיור מוגן, מסגרות הפזורות בכל רחבי הארץ. דיור מוגן מציע כיום לא מעט יתרונות, וזו גם הסיבה מדוע הוא מהווה פתרון שיכול להתאים ללא מעט קשישים. זוהי הזדמנות לצאת לדרך חדשה, להתחיל מסע נהדר וליהנות מכל מה שהוא מציע. הזדמנות המותאמת באופן מלא ומדויק מאד לצרכים הקיימים ובעלות נוחה הרבה יותר, מכפי שהיתה בעבר.

פתיחת דף חדש, התחלה של דרך שונה

דיור מוגן, ובניגוד לכפי שרבים תפסו אותו בעבר, איננו בהכרח מקום לאנשים מבוגרים, לקשישים הסובלים מבעיות בריאות, חולים סיעודיים שאינם מתפקדים. גם בני הגיל השלישי, המבוגרים שהינם עצמאים, יכולים לבחור באפשרות שכזו וליהנות מדרך חדשה. דיור מוגן מספק להם סביבה בטוחה ומגוונת מאד המחליפה בהצלחה רבה את המסגרת שבה התגוררו עד עתה. הם מקבלים דירה פרטית, יכולים לנצל את הפעילויות של המקום או לבחור שלא לקחת חלק או רק באופן חלקי. הם נמצאים יחד עם אנשים נוספים, בסטטוס דומה, ולמעשה אינם צריכים לדאוג לדבר.

היתרונות שמציע הדיור המוגן

דיור מוגן מציע לא מעט יתרונות. כשמו כן הוא. הוא מספק סביבה מוגנת ובטוחה עבור המבוגר, הקשיש. במרחב זה הוא יכול לקבל את כל השירותים שהוא צריך, הן בהתאם לגילו והן בהתאם לתפקודו. ישנם מבוגרים, בני הגיל השלישי, הסובלים מבעיות בריאות שונות ומתקשים לתפקד באופן עצמאי. לעומתם, ישנם מבוגרים עצמאיים לחלוטין, אשר בשלב זה של חייהם מתנהלים ללא כל סיוע. לכל הצרכים מוצע פתרון הולם על מנת לאפשר להם להמשיך ולתפקד מבלי שיסבלו או יחושו בדידות. המסגרת הזאת יוצרת עבורם מרחב נעים יותר, פעילויות שונות לאורך כל השנה וחברה של אנשים המקיפה אותם כל עוד ירצו בכך. הם אינם נותרים לבד, יכולים להשתלב בחוגים ובהפעלות המותאמות לגילם ובעיקר - לבלות בנעימים.

לסיכום

דיור מוגן הוא ללא ספק הזדמנות עבור מבוגרים לדרך חדשה. הוא מאפשר להם ליהנות מסביבה חדשה, המותאמת אישית לצרכים שלהם ולזכות לקבל את כל מה שהם זקוקים לו. בין אם הם סובלים מבעיות בריאות ובין אם לאו, הם יכולים ליהנות ממענה מתאים וטיפול הולם. הם נמצאים בסביבה תומכת ומכילה, במרחב המשמש בתור בית, על כל המתקנים והשימושים, פרטיות מלאה כשהם מעוניינים בה, יחס אישי והקשבה, תוך סיפוק מלא של פתרונות לכל צורך שיכול להתעורר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה