סיורי סגווי בירושלים: מתגלגלים בבירה ביום חברה



הם מגיעים למשרד בשעות הבוקר ולעיתים נשארים עד לשעות הערב המאוחרות, עומדים ב'דד ליינים' צפופים, ישיבות ארוכות והכנת דו"חות מורכבים. הם ההון האנושי שלכם, הנכס הכי חשוב בעסק, הרבה יותר מהמבנים או הציוד שרכשתם. ועל כן, חשוב שלפחות פעמיים בשנה (וכל המרבה הרי זה משובח) תשאלו את עצמכם מתי בפעם האחרונה השקעתם בנכסי צאן הברזל שלכם?
הרי כולנו יודעים כמה חשוב לעצור את הלחץ של היום יום לצורך רענון אנרגיות ואפקטיביות מתמשכת. ומה יותר טוב מיום כיף לעובדים על סגווי בירושלים?

 

למה סגווי?

הסגווי או כמו שקוראים לו בעברית ה'רכינוע',  הוא כלי תחבורה פרטי, חשמלי ודו גלגלי שבאמצעותו ניתן להתנייע למרחקים קצרים ובינוניים ביעילות ובגמישות ללא שום מאמץ, ממש כמו הולך רגל. הסגווי הוא כלי אמין המחזיק מעמד לאורך שנים ומשרת את בעליו כ-10 שנים לפחות תוך כדי שהוא דורש תחזוקה פשוטה בלבד וביקורים מעטים לטיפולים שגרתיים. בכל מה שקשור לתקרים בגלגלים אצל הסגווי 'אין פנצ'רים' והוא כלי רכב הנחשב בעל עמידות גבוה מה שחוסך הרבה כסף במהלך השימוש היומיומי. השליטה בסגווי נחשבת כאינטואיטיבית לגמרי. אין לו 'ברקס' או 'גז'. ובכדי להניע אותו כל שצריך הוא לעלות ולהתחיל לזוז.

למה ירושלים?

כי אם כבר בחרתם להעניק לעובדים שלכם יום כיף שובר שגרה ומרענן אז רק בירושלים.

זאת הדרך להכיר את עיר הקודש היפיפייה לעומק, סיורי סגווי בירושלים הם דרך נפלאה להסתובב בעיר מבלי להתאמץ יותר מידי, בכדי שגם מטיבי הלסת של המשרד וכל אלה שלא מבקרים את מכוני הכושר בערבים יצליחו ליהנות מהחוויה. יש לציין כי הרכיבה על הסגווי מיועדת לאנשים בעלי משקל של עד 120 קילוגרם ואסורה בתכלית האיסור על נשים בהריון, מעבר לזה אתם מוזמנים ליהנות מחוויה עתירה באדרנלין.

 

גם לעובדים שלכם מגיע לרחף ביום כיף

יום גיבוש לעובדים הכולל בתוכו סיורי סגווי בירושלים גורם לכולם לרחף על רקע נופיה הנוסטלגיים והמרגשים של עיר הבירה ירושלים, לנשום אוויר הרים צלול כיין ולתת לריחות האורנים להוביל אתכם תוך כדי הדרכה מרתקת אל נסתרות העיר.

משך הסיורים משתנים בין מסלול למסלול וזאת ההזדמנות שלכם לבחור באיזה מסלול תרצו להתגלגל? האם במסלול ארמון הנציב שאורך כשעתיים ובו תצפיות עוצרות נשימה או דווקא בגן החיות התנ"כי בו תוכלו לצפות ולהכיר את חייהם של שוכני גן החיות.

גולת הכותרת של סיורי סגווי בירושלים הוא דווקא הסיור בעיר העתיקה - המסלול לא מיועד לכל אחד ומעניק הכרות מחודשת עם הרובע היהודי והסיפורים מלאי העוצמה שעומדים מאחורי התרבות שלנו. זאת ההזדמנות לבקר באתרי מורשת יהודיים בעלי ערך עצום החל מבית כנסת החורבה שעבר שחזור ושימור מרהיב שהסתיים לאחרונה ועד לרובע ההרודיאני שהוא אחד ממוקדי התיירות המקורים הגדולים בישראל.

 

צמאים לעוד מידע? באתר זוזו http://www.zu-zu.co.il חברת הסגווי הגדולה בישראל, תמצאו פירוט על המסלולים השונים והאטרקציות שמחכות לכם בדרכים בסיורי הסגווי השונים. 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה