צעיר כבן 22 נעצר בחשד לביצוע עבירות מין קשות בקטינה כבת 13



במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות קטינה כבת 13, שעפ"י החשד, נפגעה מינית מאדם המבוגר ממנה אותו הכירה ברשת האינטרנט באמצעות אפליקציית היכרויות

צעיר כבן 22 נעצר בחשד לביצוע עבירות מין קשות בקטינה כבת 13 במספר מקרים במחסן ביתו, מעצרו הוארך בבית המשפט.

"זהו אחד התיקים הקשים והמזעזעים בהם טיפלנו, צריך לזכור כל הזמן ולהזכיר לילדים שברשת האינטרנט אורבים עבריינים פוטנציאלים המחפשים 'לצוד' קטינים וקטינות תמימים." אמרו החוקרים.

במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות קטינה כבת 13, שעפ"י החשד, נפגעה מינית מאדם המבוגר ממנה אותו הכירה ברשת האינטרנט באמצעות אפליקציית היכרויות.
עם קבלת הדיווח ביצעו חוקרי המשטרה מספר פעולות חקירה מידיות בסיוע חוקרי הסייבר של המשטרה ,  שכללו שימוש באמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים שיש ברשות משטרת ישראל, איסוף ממצאים נוספים וראיות ותוך פחות מיממה הביאו לאיתור זהותו של החשוד (22, ירושלים) ולמעצרו.
החשוד הובא לחקירה בתחנת עוז בחשד לבעילת קטינה מתחת לגיל 14, מעשה סדום בקטינה ומעשים מגונים. במהלכה נקשר למיוחס לו.
עם התקדמות החקירה שלוותה מראשיתה ע"י חוקרי ילדים וגורמי רווחה, עלה כי החשוד 'איתר' את הקטינה באמצעות אפליקציית היכרויות, ובמשך כחודש ניהל עמה שיחות בעלות אופי מיני בוטה שכללו שליחת תמונות וסרטונים.
עוד עלה כי עפ"י החשד יצר החשוד עם הקטינה מערכת יחסים בה הוא 'השולט', ולאחר כ – 3 שבועות נפגש עמה מספר פעמים, במהלכם ביצע בה עבירות מין קשות, בין היתר, גם במחסן הבית בו מתגורר יחד עם הוריו. 
ביום ה' (5.10.17) הוארך מעצרו של החשוד עד ליום ב' 9.10.17 בפני בית המשפט.
והיום (ב') יובא פעם נוספת להארכת מעצרו.
חקירת המשטרה נמשכת בדגש לאיתור קורבנות נוספים שנפגעו מדפוס פעולתו של החשוד. חוקרי משטרת ישראל מפעילים את מיטב האמצעים המתקדמים העומדים לרשותם לחשיפת עבירות, איסוף ראיות וממצאים במרחב הסייבר כנגד חשודים המרשים לעצמם בעורמה לאתר קטינים תמימים , לשכנעם לקיים עימם מיפגש ולבצע בהם עבירות מין. המשטרה פונה להורים לפעול ולהסביר לילדיהם את הסכנות הקיימות בקיום שיח עם אנשים 'זרים' ברשת האינטרנט. לפקח על פעילות ילדיהם ברשת ובמכשירים הניידים ולעקוב אחר כל שינוי בהתנהגות ועם מי מתכתבים ונפגשים ולדווח למשטרה.
תמונה: משה שי/ flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה