בועז ישראל "שנת תשע"ז כשנה שלא הטיבה עם קבלנים"



בועז ישראל בכנס מקצועי והרמת כוסית של ארגון בוני ירושלים סיכם את שנת תשע"ז כשנה שלא הטיבה עם קבלנים "לא שווקו קרקעות בירושלים מחירי הדירות לא ירדו"

ביום ראשון האחרון, נערך במלון דן ירושלים, כנס מקצועי והרמת כוסית לחג של ארגון בוני ירושלים והסביבה.

לכנס הגיעו כ- 170 קבלנים ואורחים נוספים וביניהם:  חבר הכנסת מיקי זוהר סגן יו"ר ועדת הכספים, מ"מ ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק תכנון ובנייה מאיר תורג'מן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון חגי רזניק, סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ עורכת הדין ורד צרפתי, מנכ"ל התאחדות בוני הארץ עורך הדין אליאב בן שמעון, סגני ראש העיר ירושלים עופר ברקוביץ ויצחק פינדרוס, חברי מועצת העיר ירושלים ישראל קלרמן ועינב בר, גזבר התאחדות בוני הארץ אילן גורדו, מנכ"ל חברת מוריה דורון נוירוט.  את כל המוזמנים אירחו יו"ר ארגון בוני ירושלים בועז ישראל ומנכ"ל ארגון בוני ירושלים יוסי שכטר.

בועז ישראל סכם את שנת תשע"ז כשנה שלא הטיבה עם קבלנים.  לא שווקו קרקעות בירושלים מחירי הדירות לא ירדו.  בתוכנית העבודה לשנת תשע"ח הוא ציין את הצורך בהטמעת נושא הבטיחות באתרי בניה על מנת לשמור על חיי אדם.  ישראל שוב פנה לממשלה ולעירייהביקש לפרסם מכרזים לבנית דירות למגורים בירושלים ולקדם פרויקטים במחיר למשתכן למען הצעירים ומעוטי היכולת.  לדעתו הפתרון בירושלים יהיה בישום פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38.

מנכ"ל התאחדות בוני הארץ עו"ד אליאב בן שמעון תקף את דברי השר גלנט שהציע לקבלנים "לאכול שניצל במקום סטייקים".  לדעתו השר לא מבין את הפעילות של הקבלנים והוא ממליץ למנותו לשר הביטחון ששם בטוח יעשה עבודה טובה יותר.

מ"מ ראש העיר מאיר תורגמן אמר שהוא רואה לנגד עיניו רק את פתוח העיר ירושלים.  הבטיח שתתאפשר בניית דירות גם במקומות המיועדים אך ורק למשרדים, מסחר, בתי מלון ועוד.  לדוגמא בכניסה לעיר יאפשר תמהיל של דירות למגורים. הוא ציין את שר התחבורה על תרומתו הרבה בפיתוח התשתיות בירושלים, הפעלת הרכבת הכבדה בחודש אפריל 2018 ייתן תנופה אדירה לפיתוחה של ירושלים.

ציין שהוא רואה בקבלני ירושלים כגוף חשוב לבניה ופיתוחה של העיר.  הוא הבטיח שמדי שנה יוענק עיטור יקיר ירושלים לבוני ירושלים שארגון הקבלנים ימליץ עליו.

ח"כ מיקי זוהר סגן יו"ר ועדת הכספים אמר שהוא בתוקף תפקידו פועל וימשיך לפעול לפשט הרגולציה לצמצום המטלות הכספיות על הקבלנים כי אחרת לא ישתלם להם לבנות.

מנכ"ל משרד הבנוי והשיכון חגי רזניק התייחס לפעילות המשרד בנושא דיור ציבורי ובמיוחד למעוטי היכולת.

צילום – שמואל אדלר

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה