כ 2,000 נשים רצו במרוץ הנשים ה- J.W.RUN



כ- 2,000 נשים הוזנקו אתמול (ב') בשני מקצים של 5 ק"מ ו- 10 ק"מ ממתחם התחנה הראשונה. המרוץ עבר ברחובותיה המרכזיים והקסומים של ירושלים כדוגמת רחוב עמק רפאים, משכנות שאננים, פארק המסילה , טיילת ארמון הנציב ועוד

ה-J.W.RUN הינו חלק מהטרנד העולמי של אירועי ריצה נשים שהפכו בשנים האחרונות לפופולאריים במיוחד כאשר מעבר לחוויית הריצה המקצועית, מבליטים ערכים של העצמה נשית ושותפות הדדית. בנקודת הסיום שבמתחם התחנה התקיים הפנינג ססגוני, הפעלות ספורטיביות ובמות תוכן. 

ראש מינהל תרבות ופנאי בעירייה, אריאלה רג'ואן :"מרוץ הנשים הוא אחד מפעילויות הספורט הייחודיות המתנהלות במהלך השנה בעיר לטובת הנשים. אנחנו ממשיכים כל העת לפתח, להעצים ולחזק את הנשים מכל המגזרים, ולעודד אותן  לעסוק בספורט ולשמירה  על אורח חיים בריא"

מנהל אגף הספורט העירוני, איציק קורנפיין :"הערב השקנו לראשונה את ה-J.W.RUNמרוץ הנשים של ירושלים . מרוץ הנשים של ירושלים הוא חלק מהפעילות הרבה והענפה של עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני לקידום הספורט העממי ,עידוד הפעילות הספורטיבית ושמירה על אורח חיים בריא.  מדובר באירוע ספורטיבי, אנרגטי ועוצמתי שיהפוך למסורת מבורכת בשנים הבאות בירושלים. מצפה לנו חגיגה ספורטיבית מדהימה לכל הנשים".

תמונה – יח"צ

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה