פסטיבל אבו גוש מארח את פסטיבל האקורדיאונים הגדול בארץ



אם אקורדיון מתקשר לכם עם "יאצק" וקומזיץ ליד המדורה, ואולי גם קצת עם שאנסונים צרפתיים או מוזיקה בלקנית, תחכה לכם הפתעה ב"חגיגת האקורדיאון" באבו-גוש ביום שלישי

האקורדיאון הוא תזמורת שלמה ובששת מוקדי הפסטיבל תוכלו לשמוע מקצבים דרום אמריקאים, בצד איריים ויווניים, ג'אז , מחזות זמר וכמובן צלילי בלקן, שאנסונים וזמר עברי. 

הפסטיבל המרכזי בארץ לאקורדיאון נוסד לפני עשור ביד השמונה, על ידי גרשון כהן, מנהל ומפיק פסטיבל אבו גוש. זו השנה הרביעית בה מתקיים הפסטיבל במתחם אבו-גוש, יום לפני הפסטיבל למוזיקה ווקאלית.

ביום שלישי 10.10 בין השעות 12:00-16:00, יתקיים פסטיבל האקורדיונים ובו קונצרטים מגוונים המבוצעים ברצף בו זמנית ב-5 מוקדים ברחבי מתחם כנסיית קריית יערים וכן בכנסייה עצמה. (בסך הכל 6 מוקדים).

בפסטיבל ישתתפו: האקורדיאוניסטים הוירטואוזים: אמיל אייבינדר ונכדיו, יוסי גרושקה, עוזי רוזנבלט, איתן שפירא, ינוש הורויץ, אורי אופק (ילד בן 13 עם כל משפחתו שמנגנת), ישראל רוזן, עוזי רוזנבלט, ויטלי פודולסקי, אילנה איבצן, עדי רבינוביץ ויוסי לב.           

מחיר כרטיס  85 שקלים  (30 לילד). הרכישה דרך קופת בימות באינטרנט:   www.bimot.co.il או בטלפון  6226* או בקופת בראבו 3221 * וכן רכישה במקום
למידע נוסף על ההיסטוריה, אבו גוש ועוד http://www.agfestival.co.il/ . מחכים לכם.

תמונה: אמנון מהללאל 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה