פיטורי הסייעות: ראש העיר הנחה לא לפטר סייעות עד יום ראשון ולהציג פתרונות לעניין



עיריית ירושלים פיטרה בימים האחרונים כ–70 סייעות מהחינוך הממלכתי־הדתי, שבוע וחצי לפני תחילת הלימודים, במטרה לפנות מקום ל–70 סייעות שעבדו בחינוך החרדי

כ-70 סייעות קיבלו בימים האחרונים הודעה מהשירות החינוכי של עיריית ירושלים לפיהן לא יועסקו בשנת הלימודים הקרובה - כאמור מדובר בשבוע וחצי לפני פתיחת שנת הלימודים. הפיטורים נעשו במטרה לפנות מקום ל–70 סייעות שעבדו בחינוך החרדי. העירייה ידעה כבר בסוף חודש מארס כי תיאלץ להעביר את הסייעות מהחינוך החרדי לממלכתי־הדתי, אך למרות זאת לא הודיעה לסייעות על הפיטורים הקרבים ובאים.

בארגון ההורים פועלים ישירות מול העריייה ומול משרד החינוך במטרה לפתור את הסוגייה ולמנוע את הפיטורים, עוד ציינו כי אם הפיטורים יתקיימו הם לא ישתקו. מהעירייה נמסר כי היא "אינה מעוניינת לפטר אף עובדת. ראש העיר הנחה את הדרג המקצועי, על אף הסיטואציה שנכפתה על העירייה ואינה תלויה בה, לבחון ככל הניתן את השארתן של הסייעות הזמניות במערכת החינוך בעיר ולהציג את הפתרונות לכך עד יום ראשון".

כעת הסייעות מנסות להתארגן ביחד, ועם עזרה משפטית לנסות לפנות לבית הדין לענייני עבודה כדי למנוע את פיטוריהן ימים ספורים לפני ששנת הלימודים נפתחת.

תמונה: הדס פרוש/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה