בן 28 נעצר בחשד לסחר בסמים



צעיר נעצר בחשד לסחר בסמים דרך אפליקציית ה'טלגראס', בביתו נתפסו כ – 150 גרם סמים וכסף מזומן

אמש (א'), בפעילות מבצעית ממוקדת של משטרת ישראל בתחום סמים, הבחינו השוטרים בצעירים המגיעים לדירה באזור מרכז העיר שם עפ"י החשד רכשו סמים. בזמן יציאתם נבדקו ע"י השוטרים ועליהם נתפס חומר החשוד כסם, בעקבות כך עוכבו לתחנת לב הבירה בחשד ל'החזקת חומר החשוד כסם'.

השוטרים שהבינו כי בדירה מתבצעות עסקאות של סחר בסמים, פשטו באמצעות צו על הדירה בה מתגורר צעיר כבן 28, ובמהלך חיפוש שערכו בדירתו נתפס חומר החשוד כסם מסוג 'גראס' במשקל של כ – 150 גרם וכן כסף מזומן על סך כ – 3000 ₪. כאמור, החשוד בן ה – 28 נעצר ע"י השוטרים והובא לתחנת לב הבירה, שם נחקר בחשד לסחר בסמים, במהלכה נקשר למיוחס לו.
עם התקדמות החקירה, עלה כי עפ"י החשד תיאום העסקאות בין 'הקונים' לסוחר נערכו באמצעות אפליקציית ה'טלגראס', שם עפ"י החשד התבקשו הצעירים להגיע לביתו של החשוד עפ"י הכתובת אותה מסר להם לשם ביצוע העסקה. היום (ב') הוארך מעצרו של החשוד.
מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל ממשיכה כל העת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד סחר בסמים המתבצע בדרכים שונות, ופועלת באופן ממוקד הן בגלוי, בסמוי ובמרחב הסייבר כנגד אותם הסוחרים המוכרים ומספקים סמים מסוכנים, שלא אחת מגיעים לידם של צעירים ונוער ועלולים לסכן חייהם.
תמונות באדיבות דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה