מצילים חיים



חרדים קיבלו דרגות כתף של חובשי רפואת חירום

14 חרדים בשירות האזרחי קיבלו דרגות כתף בטקס סיום קורס חובשי רפואת חירום שנערך השבוע, במעמד מנכ"ל מד"א אלי בין ומנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי שר-שלום ג'רבי.

הטקס ציין את סיומה של הכשרה מקיפה לתפקידי חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס אשר התקיים למשרתי השירות האזרחי, שיפעלו בין היתר בשכונות ובקהילה החרדית.

ההכשרה של מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי כבר הוכיחה את עצמה, כאשר לפני כחודש קיבל המשרת יהודה גרייפמן, אשר היה ממסיימי הקורס, קריאה לסייע לאישה שכרעה ללדת, ואכן יילדו את האישה בביתה בהצלחה ולאחר עשר דקות בלבד נולד בן. בתום הטיפול, פינו את השניים לבית החולים להמשך טיפול.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי, בירך את המשרתים באירוע: "משרתי המגזר החרדי זוכים להשתלב בתפקידי ליבה המסייעים לציבור הישראלי כולו, ובכלל זה שירות בתפקידים בעלי ערך במד"א. היום, עם קבלת דרגות הכתף ניתנת להם ההזדמנות לתרום בצורה משמעותית לצד רכישת ידע ומקצוע ערכי. יחד עם השר הממונה על השירות אורי אריאל, אנו פועלים ליצירת מקומות שירות משמעותיים ומבקשים לעודד את הצעירים לשירות ממצה וייחודי אשר יתאים לאופיים, אורח חייהם וליכולותיהם האישיות."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה