בית המשפט גזר 7 שנות מאסר על איש חיי הלילה אלעד ורון



בית המשפט המחוזי בירושלים גזר הבוקר (ה') 7 שנות מאסר לאלעד ורון בגין מעשה סדום ומעשים מגונים בשתי עובדות בבית הקפה ובבר שבבעלותו. בנוסף גזר בית המשפט מאסר על תנאי לתקופה של שנתיים ופיצוי כספי בסך 80 אלף ₪ למתלוננות

איש חיי הלילה בירושלים, אלעד ורון, הורשע בעבירות מין שביצע בשתי עובדות שלו לשעבר. הוא הורשע בשתי עבירות של מעשה סדום ובעבירה של מעשה מגונה ביחס למתלוננת אחת. כמו כן הורשע בעבירה של מעשה מגונה תוך ניצול מרות ביחסי עבודה ביחס למתלוננת השנייה. בית המשפט המחוזי גזר על ורון 7 שנות מאסר. 

עו״ד נורית לנגנטל, פרקליטות מחוז ירושלים: ״בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וקבע כי העבירות בוצעו תוך ניצול המתלוננות במקום העבודה שבבעלותו של הנאשם והטיל עליו עונש מאסר ממושך. בגזר הדין ציינו השופטים כי חוויית ההשפלה וחוסר האונים שהיו מנת חלקן של המתלוננות גרמה להן לסבל אשר ימשיך ללוות אותן תקופה ממושכת. הפרקליטות מחזקת את ידי המתלוננות ותמשיך לפעול בנחישות כנגד מי שמנצל את כוחו וסמכותו ופוגע מינית״.

בכתב האישום שהוגש נגדו נכתב כי חלק מהמעשים התרחשו בתוך הברים שהיו שורון היה אחד מבעליו: בר "הצעצוע" שליד מדרחוב בן יהודה ובית הקפה "קפה פריז" מול בית ראש הממשלה בירושלים. ורון הוא דמות מוכרת מאוד בחיי הלילה הירושלמיים.

כך למשל בכתב האישום נכתב כי באחד המקרים "הנאשם שהה עם המתלוננת בבר, ביקש מהמתלוננת להתלוות אליו למחשב הנמצא במטבח, שם חסם את דרכה והורה לה לגעת באיבר מינו. המתלוננת נגעה קלות באיבר מינו של הנאשם מפאת רצונה להיחלץ ולעזוב את המקום, ולאחר מכן עזבה נסערת את המקום". 

במקרה נוסף שתואר, לאחר שהמתלוננת התלוותה לנאשם לאירוע הוא הציע לה כי יסיע אותה לביתה. במהלך אותה נסיעה, הכניס הנאשם את ידו מתחת לשמלתה, נגע באיבר מינה מעל התחתונים ולאחר נסיעה קצרה החנה את מכוניתו שם פתח את מכנסיו, חשף את איבר מינו, הרכין בכוח את ראשה של המתלוננת והחדיר את איבר מינו לפיה בניגוד לרצונה. 

כתב האישום כלל גם מעשים מגונים שבוצעו במהלך חודש וחצי ובמספר הזדמנויות שונות, בעובדת אחרת, שעבדה תחת ורון ב"קפה פריז" שמול בית ראש הממשלה. ורון הואשם כי ביצע את המעשים תוך ניצול יחסי מרות.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה