טיפים לבחירה נכונה של שולחנות משרדיים



בחירת ריהוט משרדי עבור משרד חדש או עבור משרד שהריהוט בו "עשה את שלו", היא לא עניין של מה בכך ודורשת בדיקה קפדנית של האופציות הקיימות בשוק במטרה לבחור את הריהוט האיכותי ביותר, כזה שמשקף את ערכי המשרד וכמובן שיהיה נוח עבור העובדים.

דווקא מבין כל הריהוט, שולחן משרדי הוא הקשה ביותר לבחירה, כיוון שהוא פריט דומיננטי בחלל המשרד המשפיע גם מבחינת נוחות וגם מבחינה עיצובית על החלל, ולכן אין להקל ראש בעת בחירת שולחנות משרדיים. כיום ניתן למצור מגוון רב של סוגי שולחנות, כאשר חלקם בעיצובים מודרניים חדשניים כיאה לזירת העיצוב החדשנית, וחלקם בסגנון רטרו אהוב ומוכר עם נגיעות מודרניות, ולכן הבחירה אינה קלה.

 

 

שולחנות משרדיים מבית חברת אילן גבאי

קטלוג שולחנות משרדיים מבית חברת אילן גבאי

אז בואו נראה כיצד ניתן לבחור ביתר קלות שולחנות משרדיים

התאמה לאופי המשרד

בשלב זה עליכם לקחת בחשבון את אופי המשרד והמיתוג הכולל, הרי חייב ליצור סוג של אחידות כיוון שלכל משרד יש אופי משלו שחייב לבוא לידי ביטוי גם בנראות העיצובית. ניקח לדוגמא – משרדים של חברת הייטק המציעים מוצרים טכנולוגים מתקדמים, חייבים לשדר שיק וחדשנות, ולכן יהיה מתאים לבחור שולחנות משרדיים מזכוכית המקנים תחושה של יוקרה. לעומת זאת, עבור משרדי רואה חשבון יש צורך לשדר סולידיות, ולכן יתאימו שולחנות עבודה משרדיים בגוונים כבים יותר מעץ.

התאמת השולחן לגודל החלל

מכיוון ששולחן תופס מקום רב בחלל, חשוב להתאים את גודלו על פי גדול החדר כדי ליצור מרחב. שולחן מנהל אומנם חייב להיות גדול ומרשים, אולם כאשר החדר קטן ניתן לרכוש שולחן משרדי פינתי שיאפשר למנהל נוחות בלתי מתפשרת וגם ליהנות ממרחב בחלל לצורך הצבת פינת ישיבה או כורסאות מיוחדות.

חומרים איכותיים

עם כל הכבוד ליופי ולעיצוב של השולחן, ויש לנו הרבה כבוד לעיצוב, עליו להיות עשוי מחומרים איכותיים על מנת שיחזיק בצורה מיטבית למשך שנים רבות, הרי המים איתם שוטפים את רצפת המשרד יכולים להרסו את השולחן, אולם אם הוא עשוי מחומרים איכותיים כמו עץ מלא הוא לא ייהרס בקלות וישמור על צורתו היפה לשנים רבות.

שימוש בשולחן

את השולחן ניתן לבחור על פי השימוש בו, כלומר אם מדובר על עבודה בה מרבים להשתמש בניירת כמו למשל משרד עו"ד שאז יש על השולחן המשרדי גם ניירת רבה, גם קלסרים, גם מחשב ואביזרם ולכן השולחן חייב להיות מרווח ביותר ביחס לעמדות עבודה או לשולחן של עובד העובד רק עם מחשב.

גוון השולחן

בחירת גוון השולחן היא די מורכבת, הרי הצבע עושה את העיצוב. וכלן, תוכלו למשל לרכוש שולחן משרדי לבן עבור משרדים בעלי עיצובים מודרניים קלאסים, ועבור משרדים רציניים יותר לבחור שולחנות משרדיים  בגוונים כהים ואפילו תוכלו להתפרע ולבחור צבעי פסטל מיוחדים.

שולחן ישיבות מפואר

נכתב באדיבות: אילן גבאי – ריהוט וציוד משרדי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה