מדריך הנוסע המתמיד: 5 עצות מומחי ביטוח לפני הטיסה הבאה



עומדים לטוס בקרוב? לפני שאתם אורזים ויוצאים אל שדה התעופה, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

היום כל אחד יודע כי ביטוח נסיעות לחו"ל הינו חשוב מאוד, ורבים אינם מוותרים על הביטוח לפני הטיסה. עם זאת, רבים נוטים לבחור את הפוליסה הזולה ביותר שהם מוצאים או פונים אל חברת הביטוח הראשונה שהם זוכרים מבלי לבדוק את התנאים של הפוליסה ומבלי לבצע השוואה בין מספר חברות שונות. לכן, לפני שאתם בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס או של כל חברת ביטוח אחרת, קראו את המאמר הבא, אשר יעניק לכם חמישה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור ביטוח בצורה נכונה.

 1.      באילו אמצעי תחבורה תשתמשו בעת ההגעה אל היעד?

אם אתם מתכוונים להשתמש בשירותים של תחבורה ציבורית, הטיפ הזה פחות רלוונטי עבורכם. לעומת זאת, אם אתם מתכוונים לשכור רכב בעת ההגעה אל היעד, כדאי שתבדקו את עניין הביטוח. אם חברת השכרת הרכב כוללת במחיר גם ביטוח מלא, אין לכם סיבה לדאגה. אם לא, כדאי שתוודאו כי ביטוח הנסיעות שלכם כולל גם ביטוח לכל דבר שיכול להתרחש בעת שימוש ברכב שכור – תאונה, נזק לרכב או אפילו דוחות תנועה.

 2.      באיזה סוג של אטרקציות אתם מתכננים להשתתף?

אם אתם מתכננים אטרקציות ובילויים מסוג קצת פחות בטוח כמו קפיצות בנג'י, שחיה, אומגות, טיולי ג'יפים, צניחה חופשית וכל ספורט אתגרי אחר, כדאי שתרכשו פוליסת ביטוח אשר תכסה אתכם בכל מקרה של פציעה או בעיה אחרת הקשורה בביצוע פעולות מעין אלו. פוליסת ביטוח רגילה לא תעניק לכם כיסוי לאטרקציות כאלו, ובמקרים של פציעה הדבר עלול להסתכם בכמה מאות אלפי שקלים ואפילו למעלה מזה, תלוי בסוג הפציעה.

 3.      מהו מזג האוויר במקום שאליו אתם מגיעים?

חשוב מאוד לדעת מראש מהו מזג האוויר הצפוי במקום שאליו אתם נוסעים, ולהיערך לכך בהתאם. ישנם מקומות קרים מאוד שבהם לבוש שאינו מתאים לאקלים יכול לגרום לשפעת או אפילו גרוע מכך – לכוויות קור וכדומה. מנגד, ישנם מקומות חמים מאוד שבהם אתם עלולים לסבול מכוויות שמש ומפגיעות בעור ללא הגנה מתאימה. חשוב מאוד לוודא כי בכל מקרה פוליסת הביטוח שלכם תעניק לכם כיסוי שיאפשר לכם לפנות לרופא או לבית חולים במקום, מבלי שתצטרכו לשלם בעצמכם על כך.

 4.      האם אתם מתכננים לקחת כסף מזומן?

אם אתם מתכננים להמיר כסף כבר בארץ, או אפילו לקחת כסף מקומי אבל בסכומים גבוהים יחסית, כדאי מאוד שתוודאו כי פוליסת הביטוח שלכם כוללת כיסוי שיאפשר לכם לקבל מזומן מיד במקרה של גניבה או של נזק אחר לכסף שלכם. כמובן, חשוב ליידע את החברה בסכום הכספי שאתם לוקחים עמכם ולוודא כי פוליסת הביטוח כוללת כיסוי מלא לכל סכום הכסף.

 5.      פרטו את כל התנאים של החופשה בעת רכישת הפוליסה

כאשר אתם רוכשים פוליסת נסיעות לחו"ל, אל תנסו להסתיר שום מידע מחברת הביטוח. כל פרט קטן יכול להשפיע על הרגע שבו תצטרכו להפעיל את הפוליסה. למשל, אם אישה בהיריון טסה, גם אם זה בתחילת ההיריון, היא חייבת לידע את חברת הביטוח. אחרת, אם יקרה משהו שיצריך הפעלה של הביטוח, החברה יכולה לבטל את הפוליסה בשל הסתרת מידע.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה