במהלך משחק מותח של הפועל ירושלים בחמישי האחרון, נרשם רגע מרגש כאשר עדי בת ה- 4 עלתה על המגרש וקיבלה מתנה מהנהלת סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים

הקהל הרב בהיכל פיס ארנה בירושלים זכה לחוויה מיוחדת בחמישי האחרון:  לצד הניצחון של הפועל ירושלים על עירוני נהריה, דווקא ילדה קטנה הצליחה לרגש עד דמעות את הנוכחים

במהלך המשחק המותח, הזמינו ירון רביד מנכ"ל הרכבת הקלה בירושלים ועוזאל ותיק, מנהל השיווק של הרכבת את עדי בת ה-4 החולה במחלה קשה, לעלות למגרש והגישו לה שי צנוע.

עדי ואחיה נהנו והתרגשו מהמשחק, וקיבלו בנוסף מסיטיפס ספר ילדים על בטיחות בסביבת הרכבת הקלה, חולצה וכובעי סיטיפס, וגם קלמרים של הרכבת הקלה.

סיטיפס שמה לה למטרה לאורך כל השנה את החיבור לקהילה בעיר, והיא תומכת בפרויקטים קהילתיים וחברתיים רבים ומגוונים, שמטרתם לעזור ולסייע לקהילה הירושלמית ובכלל זה לילדים חולים ולבעלי מוגבלויות.

כחלק מהפעילות, רכשה סיטיפס מנויים עונתיים למשחקי הקבוצה עבור ילדי עמותת "איל"ן - איגוד ישראלי לילדים נפגעים", המעניקה שירותים ומסייעת לילדים ובוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות. בנוסף, מחלקת סיטיפס, יחד עם שחקני ומנהלי הפועל ירושלים, תיקי גב מאובזרים לילדי בתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק הזוכים לביקור שחקני הקבוצה בחגים.

מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה, ירון רביד: "אנו בסיטיפס רואים חשיבות עליונה בתרומה לקהילה. בשגרת היומיום והעבודה השוטפת עלינו לזכור להושיט יד לאלה הזקוקים לסיוע, ואנו מברכים על שיתופי הפעולה השונים ונמשיך לקיים פעילויות מסוג זה בעתיד. סיטיפס חרטה על דגלה מיום הקמתה לפעול למען הציבור בכלל ותושבי ירושלים בפרט. הרכבת הקלה הינה חלק בלתי נפרד מהמרקם העירוני בירושלים, משרתת את כלל תושביה ואנו רואים בכך חשיבות רבה".

תמונה: נחשון פיליפסון, וידאו אדן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה