הפועל ניצחה את מכבי חיפה 63:69



האדומים הצליחו ניצחו את האורחת מהצפון, טימור והאוול בלטו עם 12 נקודות כ"א. ביום שני הפועל ירושלים תשחק נגד קריית גת במשחק האחרון לפני פתיחת משחקי הפלייאוף

הפועל "בנק יהב" ירושלים אירחה הערב את מכבי חיפה בהיכל הפיס ארנה במסגרת הסיבוב השלישי של ליגת ווינר סל. במשחק האחרון של האדומים, הפועל תל אביב הגיעה לירושלים וחטפה נוק אאוט מטרנס קינזי שקלע 33 הקודות במשחק מדהים. הניצחון הזה שיפר את עמדתה של הפועל לקראת משחקי הפלייאוף, כשהאדומים רוצים יתרון ביתיות בסדרת רבע הגמר. הזר שלא נרשם בסגל של פיאנג'יאני הוא אמארה סטודמאייר שטס לארה"ב מסיבות אישיות. מי שחזר לסגל הוא אייזק רוזפלט. בחמישייה פתחו טימור, דייסון, קינזי, אליהו ופיטרסון.

 

מהלך המשחק: הרבע הראשון היה טוב מבחינת האדומים, שסיימו ביתרון 16:20 אחרי עשר דקות של כדורסל. הרבע השני לעומת זאת לא האיר פנים עבור המארחת שנקלעה לפיגור. ההתקפה האדומה הייתה תקועה וקלעה את השלשה הראשונה שלה רק 2 דקות להפסקה. ג'רלס שקלע את השלשה ניצל את המומנטום כדי לקלוע עוד אחת, כשמיד לאחר מכן גם טימור קלע מחוץ לקשת וירושלים עלתה ליתרון למרות רבע שני עם יכולת לא משכנעת. 35:30 לאדומים במחצית. חיפה הצליח להפוך את התוצאה ברבע השלישי, אך סל של דייסון בשניות האחרונות נתן להפועל את היתרון. 48:47 לאדומים כשנותרו עשר דקות לשחק. הרבע האחרון היה צמוד לכל אורכו, אך ירושלים הצליחה לשמור על ההובלה וניצחה בסיום 63:69.

 

בלטו בירושלים: טימור והאוול 12 נק' כ"א, דייסון 11, קינסי 9.

 

במחזור הבא תצא הפועל לאשקלון ותתמודד נגד קריית גת.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה